اخبار داغ

توقیف تجهیزات معلولان توسط پلیس در اعتراضات لندن

توقیف تجهیزات معلولان توسط پلیس در اعتراضات لندن
معترضان معلول قادر به داشتن سرپناه، گرم نگه داشتن آن و خواب کافی نیستند، زیرا صندلی های چرخدار آنها توسط پلیس توقیف شده و حتی نیروهای پلیس آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ معترضان معلول لندن، خواستار بازگرداندن تجهیزات توقیف شده توسط پلیس شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

شنبه گذشته اقلام زیادی شامل صندلی های چرخدار، رمپ ها، توالت های سیار، پتوهای مخصوص معلولین و هدفون های ضد سر و صدا کشف شد. سپس معترضین تجمع کردند و خواستار بازگشت این اقلام شدند.

,

معترضانِ اعتراضات موسوم به شورش علیه انقراض (Extinction Rebellion) طی بیانیه ای گفتند: "همه حق دارند در اعتراض مسالمت آمیز شرکت کنند و ما بسیار تلاش کردیم تا این اعتراض را برای معترضان معلول میسر کنیم."

,

تصور کنید که به عنوان یک معلول به تجمع اعتراضی می آیید، آیا فکر می کنید تمام دسترسی و نیازهای سلامتی شما فراهم شده است؟

,

 

,

, ,

معترضان معلول قادر به داشتن سرپناه، گرم نگه داشتن آن و خواب کافی نیستند، زیرا صندلی های چرخدار آنها توسط پلیس توقیف شده و حتی نیروهای پلیس آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. رمپ های ویلچر، ویلچرهای قابل شارژ با نور خورشید، بطری های آب گرم، سرویس های بهداشتی و چادرهای قابل دسترس همه در انبار پلیس توقیف شده است.

,

سخنگوی پلیس که پیش از این به خبرگزاری مترو گفته بود نمی تواند درباره اتهامات خاص اظهارنظر کند، گفت که افسران پلیس حق دارند وسایلی که موجب تسهیل اعتراضات غیرقانونی می شود را توقیف کرده و کسانی که قانون را نقض می کنند را دستگیر کنند.

, مترو,

 

,

, ,

وی افزود: "این وظیفه پلیس است که پاسخگویی قانونی و متناسبی به هرگونه اعتراض برنامه ریزی شده بدهد و متعادل کردن جامعه وظیفه ی آنها است. این بخشی از برنامه پلیس است که ما همچنان در حال بررسی آن هستیم."

,

اگر معترضان، قانون را زیر پا بگذارند، مأموران به دنبال دستگیری آن افراد خواهند بود. علاوه بر این، این افراد می توانند انتظار داشته باشند که متهم شده و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و پرونده کیفری دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه