اخبار داغ

رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان:

قولنامه های مسکن در زنجان پرینتی می شود

قولنامه های مسکن در زنجان پرینتی می شود
رئیس اتحادیه مشاورین املاک زنجان گفت: در آینده نزدیک قولنامه ها و قراردادهای مسکن در زنجان به صورت پرینت ارائه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در آینده نزدیک قولنامه ها و قراردادهای مسکن در زنجان از حالت دستی به هولگرام دار و پرینتی تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابوالفضل طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار , موج رسا;,  ، اظهار داشت: در آینده نزدیک قولنامه ها و قراردادهای مسکن در زنجان از حالت دستی به هولگرام دار و پرینتی تبدیل می شود.,

وی با بیان اینکه این قولنامه ها همچون قراردادهای دفاتر رسمی قابل پذیرش است، افزود: ضروری است همشهریان پس از اعلام سامانه مذکور برای ثبت قراردادها درخواست پرینت از مشاوران املاک داشته باشند.

,

این مسئول با اشاره به قابل رویت بودن فعالیت های مشاوران املاک با ثبت اینترنتی، تصریح کرد: با این روش آمارها نیز شفاف سازی شده و قابل استناد است.

,

وی از وجود آرامش در بازار مسکن خبر داد و گفت: بازار مسکن در حال حاضر در رکود به سر می برد که انتظار داریم این رکود طولانی شود.

,

طاهری در پاسخ به سئوالی در خصوص مسکن اجاره ای ساعتی، گفت: مشاوران املاک هیچ گاه چنین اقدامی را انجام نمی دهند.

,

وی با بیان اینکه گاهی در سایت دیوار اشخاص اقدام به ثبت آگهی مسکن اجاره ای ساعتی به صورت روزانه می کنند، افزود: این افراد اقدام به اجاره مسکن خود به مسافران می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه