اخبار داغ

به منظور بررسی مشکلات روستانشیان صورت گرفت؛

بازدید فرماندار و مسئولان از روستاهای بخش مرکزی لنده/توجه به زیرساخت های روستایی مهمترین اولویت دولت+تصاویر

بازدید فرماندار و مسئولان از روستاهای بخش مرکزی لنده/توجه به زیرساخت های روستایی مهمترین اولویت دولت+تصاویر
فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان لنده به منظور بررسی آخرین وضعیت راه های روستایی و احصا مشکلات روستانشینان با حضور در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از وضعیت جاده های این بخش بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،یکی از راه های بررسی مشکلات مردم حضور در جمع آنان و بررسی آخرین وضعیت راه ها و مطالبات مردمی است که در همین راستا سید خدادوست موسوی به همراه معاون فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس آبفای روستایی، رئیس جهاد کشاورزی، راهداری و راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با حضور در روستاهای دوک، سیم کوتاه، کل شور، گندم زار، دره دوکی ، صفی خانی ، نرگسی و دره بنگ بازدید و با ساکنین این روستاها دیدار و گفت وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

در این بازدید یک روزه فرماندار و مسئولان شهرستان لنده به منظور بررسی آخرین وضعیت راه های روستایی و احصا مشکلات روستانشینان ضمن دیدارهای مردمی آخرین وضعیت راه های روستایی بخش مرکزی را مورد بازدید قرار داده و دستورات لازم را به اداره راهداری جهت تعریض و بازگشایی در فصل زمستان دادند.

,

سید خدادوست موسوی در دیدار با مردم در روستاهای دوک به خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: آنچه امروز برای ما به خصوص کسانی که در روستاها زندگی می کنند خدمت مضاعف تری است که بتوانیم با گسیل کردن خدمات رفاهی بتوانیم بر ماندگاری انان در روستاها بیافزاییم.

,

وی افزود: رفع مشکلات راه های ارتباطی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی و ایجاد زمینه های مختلف شغلی به خصوص دامداری و دامپروری در منطقه باعث افزایش بحث مهاجرت از شهر به روستاها خواهدشد.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: با همکاری بنیاد علوی امسال اعتبار خوبی به جهاد کشاورزی شهرستان لنده جهت ایجاد جاده های بین مزارع تخصیص یافت که با این اقدام شاهد افزایش سطح زیر کشت در شهرستان لنده خواهیم بود.

,

وی اظهارکرد: در حوزه آبرسانی به روستاها خدمات ارزشمندی از سوی دولت و نظام در طی چهار دهه گذشته صورت گرفته است که همه این خدمات به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفت.

,

موسوی در ادامه اظهارکرد: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنان مهمترین وظیفه مسئولان است و امیدواریم اعتبارات در سال آینده به گونه ای باشد که بتوانیم مشکلات روستاها را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و از میزان دغدغه های آنان بکاهیم.

,

ادامه تصاویر را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه