اخبار داغ

کشتار پناهندگان روهینگیا توسط پلیس بنگلادش/ بی تفاوتی رهبران جهان به نسل کشی مسلمانان

کشتار پناهندگان روهینگیا توسط پلیس بنگلادش/ بی تفاوتی رهبران جهان به نسل کشی مسلمانان
قتل های وحشیانه بنگلادش در حالی رخ می دهد که نخست وزیر بنگلادش حدود 2 هفته قبل در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست تا غیر قابل دفاع بودن اوضاعی که پناهندگان روهینگیا را در برگرفته را درک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ طی هفته های اخیر، نیروهای امنیتی بنگلادش بیش از ده ها پناهنده مسلمان روهینگیایی را کشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گزارش الجزیره، پلیس این کشور می گوید که آنها مظنون به دست داشتن در قتل یک سیاستمدار بودند، اما گروه های حقوقی مدعی این ادعا را انکار می کنند.

, الجزیره,

این قتل های وحشیانه در حالی رخ می دهد که "شیخ حَسینه" نخست وزیر بنگلادش حدود 2 هفته قبل در سخنرانی سالانه بنگلادش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از جامعه جهانی خواست تا غیر قابل دفاع بودن اوضاعی که پناهندگان روهینگیا را در برگرفته و آنها را به خاطر آزار و اذیت های ارتش میانمار وادار به فرار کرده را درک کنند.

,

, ,

رهبر میانمار نیز نه تنها در برابر نسل کشی افسران نظامی خود سکوت کرده، بلکه در سال 2016 وقتی ارتش وی بیش از 700،000 روهینگیایی را با خشونت از کشور بیرون انداخت و به بنگلادش (کشور همسایه) سوق داد، بر این اقدام وحشیانه و نسل کشی سرپوش گذاشت.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه