اخبار داغ

معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی اعلام کرد:

اعطای ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خراسان شمالی

اعطای ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خراسان شمالی
معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی، خسارت دیدگان ناشی از سیل بهار امسال علاوه بر اینکه از طریق معرفی به بانک ها برای دریافت تسهیلات بازسازی منازل خسارت دیده خود حمایت شدند همچنین به آنان 24 میلیارد تومان کمک بلاعوض نیز اعطا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک، علی روحانی، معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب های بهار امسال و خسارت های وارده به مناطق شهری و روستایی استان، برای بازسازی منازل خسارت دیده در این مناطق شش هزار و 450 پرونده تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

روحانی گفت: از تعداد شش هزار و 450 واحد متقاضی بازسازی منازل خسارت دیده ناشی از سیل بهار امسال در استان، تا به کنون پنج هزار و 450 فقره پرونده به هشت بانک عامل معرفی شده است که از این تعداد دو هزار و 535 پرونده منجر به عقد قرارداد با بانک های عامل به منظور دریافت تسهیلات بانکی شده اند.

,

وی همچنین تصریح کرد: دولت در کمک به سیل زدگان استان بیش از 24 میلیارد تومان کمک بلاعوض ( شامل کمک های معیشتی، کمک های اجاره بها و کمک های احداثی) نیز اعطا کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: افزون بر این، دولت 10 هزار تن سیمان رایگان ( شامل 200 هزار پاکت سیمان) را به صورت رایگان به استان اختصاص داد که این محموله میان متقاضیان واجد شرایط توزیع شد.

,

معاون بازسازی بنیاد مسکن خراسان شمالی در خاتمه یادآور شد: تا به کنون فونداسیون دو هزار واحد، اسکلت گذاری هزار و 300 واحد و سقف گذاری 550 واحد در حال ساخت، انجام شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه