اخبار داغ

جلوه‌های ناب خدمات‌رسانی مردم دیار نهاوند به زائران اربعین

جلوه‌های ناب خدمات‌رسانی مردم دیار نهاوند به زائران اربعین
خدمت خالصانه و ناب جوانان نهاوندی در ایستگاه صلواتی سیدالشهدا این شهرستان جلوه‌های نابی از عشق و ارادت به ائمه اطهار را به نمایش گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شهرستان نهاوند همه‌ساله در موسم پرشور و اشتیاق اربعین حسینی میزبان هزاران زائر دلداده و عاشقی است که به عشق حرم یار از این شهرستان عبور کرده و خود را به مرزهای غربی کشور می‌رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این روزها شهرستان نهاوند حال و هوایی کربلایی دارد و هرکس به هر طریقی می‌تواند در راه خدمت به زائران اربعین حسینی قدم برمی‌دارد و تلاش می‌کند.

,

, ,

مردم شهرستان نهاوند امسال ۹ موکب را برای پذیرایی از زائران حرم امام حسین (ع) تدارک دیده‌اند که ۵ موکب در شهرستان نهاوند و ۳ موکب در کشور عراق و یک موکب نیز در مرز مهران به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

,

ایستگاه صلواتی سیدالشهدا در محل پارک کوثر نهاوند به‌عنوان اصلی‌ترین مکان تردد زائران روزانه میزبان بیش از ۱۱ هزار زائر است و در سه وعده و به‌صورت شبانه‌روزی با غذای گرم، صبحانه، چای و دم‌نوش و میوه از زائران پذیرایی می‌کند.

,

, ,

محل اسکان و استراحت و محل اقامه نماز جماعت با حضور روحانیون در این موکب باعث شده است که خدمات‌دهی در این موکب لحظه‌ای قطع نشود.

,

حضور پرشور و شعور جوانان مؤمن و بسیجی نهاوند در این موکب جلوه‌ای ناب از عشق و ارادت به ائمه اطهار را بر همگان نمایان می‌کند.

,

, ,

نوجوان عاشورایی نهاوند در ایستگاه صلواتی سیدالشهدا همه کارهای خدمات‌رسانی و شست‌وشو و هر کار ممکن را با عشق انجام می‌دهند تا زائران با استراحتی در این مکان خود را رهسپار دیار کربلا کنند.

,

حضور فعال و کمک‌رسانی روحانیون شهرستان نهاوند در موکب سیدالشهدا این شهرستان در خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران در کنار پاسخ به سؤالات شرعی آن‌ها بخش قابل‌توجه دیگری از عشق و ارادت اقشار مختلف مردم به امام حسین (ع) است.

,

بانوان مؤمن و پاک‌دامن شهرستان نهاوند نیز در مسجد شهرک شهید حیدری که در کنار این موکب قرار دارد شبانه‌روز به تهیه غذا برای زوار اقدام می‌کنند.

,

, ,

در گوشه‌ای از  ایستگاه صلواتی سیدالشهدا نهاوند نیز مرد میان‌سالی بساط خود را پهن کرده و خالصانه و با عشق به‌صورت صلواتی غبار از کفش زائران می‌رباید.

,

در ایستگاه صلواتی قمر بنی‌هاشم شهر فیروزان نیز جمعیت فراوانی در حال پذیرایی هستند و جوانان این خطه نهاوند نیز با عشق و علاقه مشغول کار هستند.

,

, ,

در این موکب نوجوان ۱۲ ساله‌ای در حال جارو زدن است و جانباز جنگ تحمیلی نیز به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند تا نشان دهند همه شهرستان نهاوند حسینی هستند.

,

, ,

روزانه بیش از ۸ هزار زائر توسط خادمین ایستگاه صلواتی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) شهر فیروزان مورد پذیرایی قرار می‌گیرند و پس از پذیرایی و استراحت به سمت استان کرمانشاه حرکت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه