اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

سپاه ضربه سنگینی به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن وارد کرد/ در حوزه امنیت با کسی شوخی نداریم

سپاه ضربه سنگینی به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن وارد کرد/ در حوزه امنیت با کسی شوخی نداریم
نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: سرویس های اطلاعاتی اروپایی و یک عده ضد انقلاب و دلقک داخلی نیز که داعیه کلان داشتند و به دنباله روی آمدنیوز فکر می کردند که چاه عمیق براندازی پیدا کرده اند، پاسخ و ضربه محکمی دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با زرین خبر، با اشاره به دستگیری سرشبکه مجوعه رسانه‌ای ضدانقلاب آمدنیوز، اظهار کرد: این دستگیری اقدامی بزرگ و هشداری به عوامل ضد انقلاب داخلی و خارجی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه زم، علی رغم همه اقداماتش فرد چندان مهمی نیست، افرود: این اقدام یک اقدام اطلاعاتی نوین بود و قطعا سازمان های اطلاعاتی دنیا با شیوه‌های سنتی نمی توانند این اقدام را تجزیه و تحلیل کنند.

,

وی، با تقدیر از سپاه پاسداران و با بیان اینکه نشان داد جمهوری اسلامی و سپاه هوشیار و بیدار است، گفت: به قول امروزی‌ها این اقدام سپاه پاسداران، لایک دارد.

,

محبی نیا، در ادامه با اشاره به مصادف بدون این دستگیری با ایام اربعین حسینی و با بیان اینکه اربعین یک نمایش قدرت و اقتدار است، تصریح کرد: دو نوع مرگ هستند که در جهان غوغا به پا کرده است؛ یکی حضرت مسیح(ع) آنطوری که در قرآن آمده و دیگری شهادت امام حسین(ع) و روز به روز نیز دامنه آن گسترش می یابد. به طوری که شاید ۲۰ سال پیش کسی تصور نمی کرد کربلا بیانگر عظمت حضور مردم در ایام اربعین باشد.

,

وی افزود: این اقدام حتی کسانی هم که با روحیه انقلابی نیز سازگار نیستند را به تحسین وا داشته است.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، افزود: نظام های اطلاعاتی اروپایی و یک عده ضد انقلاب و دلقک داخلی نیز که داعیه کلان داشتند و به دنباله روی این فرد، فکر می کردند که چاه عمیق براندازی پیدا کرده اند، ضربه محکمی زد.

,

وی، با بیان اینکه پیامد و آثار این حرکت خیلی بزرگ بوده و قابل تقدیر است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و سپاه با یک حرکت حساب شده، همه راه‌های براندازی دشمن را سد کرده و رادارهای آنها را از کار انداخت.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب، با تاکید بر اینکه بزرگترین موضوعی که در خاورمیانه باید آن را حفظ کنیم، امنیت است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به دنیا این پیام را داد که در حوزه امنیت داخلی و خارجی، از هر پتانسیل و ظرفیتی برخوردار است.

,

محبی نیا، تصریح کرد: امیدوارم این حرکت و دستگیری مایه عبرت برای دیگران باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه