اخبار داغ

پیش بینی اشتغال 80 نفر در طرح فرآوری کنسانتره در حاجی آباد

پیش بینی اشتغال 80 نفر در طرح فرآوری کنسانتره در حاجی آباد
فرماندار حاجی آباد گفت: در طرح فراوری کنستانتره روستای چاله الیاس و چاله مورت زمینه اشتغال ۸۶ نفر فراهم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازهرمز:حمید جهانگیری ،فرماندار حاجی آباد در حاشیه بازدید از طرح کنسانتره روستاهای چاله الیاس و چاله مورت اظهارکرد: با توجه به ظرفیت شهرستان در زمینه معادن با ایجاد واحدهای فرآوری محصولات معدنی در شهرستان حاجی آباد ، زمینه اشتغال بیش از 3000 نفر در مناطق روستایی و بخصوص در روستای چاله الیاس و چاله مورت نیز زمینه اشتغال ۸۰ نفر فراهم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جهانگیری افزود: کارخانه طرح فراوری کنسانتره با ۱۰ هزار متر مربع وسعت با سرمایه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی و ظرفیت تولید ۵ هزار تن در سال در روستای چاله الیاس در حال راه اندازی است.

,

وی بیان داشت:مجوزهای طرح های اشتغالزا در کمترین زمان و اشتغال بومیان از مواردی است،که مورد تاکید رییس کارگروه رفع موانع تولید شهرستان در این بازدید بود.

,

فرماندار حاجی آباد با اشاره به طرح طرح فرآوری کنسانتره روستای چاله مورت افزود: این طرح نیز با ظرفیت تولید ماهیانه ۱۰۰۰ تن و با اشتغالزایی تعداد ۳۰ نفر در دهه فجر سالجاری به بهره برداری می رسد.

,

جهانگیری خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به معادن جلوگیری از خام فروشی، ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها را در پی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه