اخبار داغ

بیمارستانی که حال و روز خوشی ندارد؛

سایه ناخوشی، بر سر تنها بیمارستان اردل

سایه ناخوشی، بر سر تنها بیمارستان اردل
این روزها موضوعی که بسیاری از بیماران در بیمارستان‌ امام رضا (ع) شهرستان اردل با آن مواجه هستند موضوع عدم رسیدگی کافی به وضعیت بهداشتی و عدم احساس مسئولیت برخی از پرسنل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ یکی از اقداماتی که در دو سال اخیر برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در کشور انجام شده اجرای طرح تحول نظام سلامت از تاریخ 15 اردیبهشت سال 93 بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

این اقدام که در راستای کاهش مشکلات بیماران در بیمارستان‌ها بود توانست باعث بهبود وضعیت درمانی مردم و رضایت مردم در بسیاری از مناطق شود.
,
,

,
, ,
 
,
اما این روزها موضوعی که بسیاری از بیماران در بیمارستان‌ امام رضا (ع)  شهرستان اردل با آن مواجه هستند موضوع عدم رسیدگی کافی به وضعیت بهداشتی و عدم احساس مسئولیت برخی از پرسنل است.

یکی از شهروندان اردلی که بالای سر بیمارش در این بیمارستان حاضر است در این زمینه می‌گوید: پاسخگویی پزشکان بسیار پایین است و فقط یک بار بیمار را معاینه می‌کنند و سپس بیمار به حال خودش رها می‌شود و دیگر خبری از بیمار گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت نظافت هم اصلا رضایت بخش نیست اظهار داشت: عمده افرادی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند جزو قشر مستضعف هستند اما قرار نیست به این دلیل خدمات خوبی به آنها ارائه نشود

وی ادامه می‌دهد: بنظرم شان بیمار در این بیمارستان اصلا رعایت نمی‌شود و انتظار داریم مسئولان بیمارستان و بهداشت و درمان  رسیدگی بیشتری داشته باشند.

شهروند دیگری که همراه بیمار است  از وضعیت بهداشتی موجود گلایه کرد و گفت: برای بهبود بیماران باید به نظافت بیمارستان بیشتر توجه شود ولی متاسفانه رعایت نکردن نظافت در داخل اتاق ها و سالن باعث ایجاد روحیه منفی در بیماران می شود.

خانم مردانی مدیر داخلی بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل در این خصوص اظهار داشت:این روزها بیمارستان شهرستان اردل در حال ساخت و ساز است که علت گرد و خاک در اتاق ها  به این دلیل می باشد اما با این حال پرسنل خدماتی روزانه 10 بار نظافت را انجام می دهند و انشالله به زودی ساخت و ساز به اتمام می رسد و این مشکل هم حل خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

,
, ,

 

,

مردانی افزود:خدمت به بیماران وظیفه پرسنل می باشد و با پرسنل که رفتار خوبی با  بیماران ندراند برخورد خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه