اخبار داغ

معاونت سازمان تبلیغات اسلامی کرمان عنوان کرد؛

اعلام مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان

اعلام مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان
معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: برای کسانی که نتوانستند به هر دلیلی در جمع راهپیمای کنندگان اربعین در کربلا حاضر شوند مراسمی تحت عنوان "جاماندگان اربعین" انجام می شود که به معنی شبیه سازی راهپیمایی اصلی نیست بلکه برای بزرگداشت این روز و تعظیم در برابر آن حرکت بزرگ انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا قنبری در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: پیاده روی اربعین در سیره علما و بزرگان ما وجود داشته است و اصل این قضیه در کشور عراق؛ در کربلا انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: شیعیان از مبادی مختلف به سمت کربلا حرکت می کنند و در روز اربعین آن جا عزاداری می کنند  که این گردهمایی میلیونی مسلمانان، راهپیمایی اربعین را به بزرگترین رویداد سالانه در جهان تبدیل کرده است.

,

حجت الاسلام قنبری تصریح کرد: در کشور ما برای کسانی که نتوانستند به هر دلیلی در جمع راهپیمای کنندگان اربعین در کربلا حاضر شوند مراسمی تحت عنوان " راهپیمایی جاماندگان اربعین" انجام می شود که به معنی شبیه سازی راهپیمایی اصلی نیست بلکه برای بزرگداشت این روز و تعظیم در برابر آن حرکت بزرگ انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه عمده مسیرهای راهپیمایی به اماکن مقدس به ویژه امامزادگان ختم می شود، عنوان کرد: در اکثر شهرستان های استان کرمان همزمان با سراسر کشور، مشابه این راهپیمایی برگزار می شود و معمولا مقاصد آن به سمت اماکن مقدس است.

,

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در سه نقطه شهرستان کرمان خبر داد و گفت: در شهر کرمان سه راهپیمایی عمده برگزار می شود که راهپیمایی اصلی ازشهر کرمان به مقصد امام زاده حسین جوپار است و دو مراسم بعدی از میدان مشتاق به سمت امامزاده محمد و دیگری از چهارراه طهماسب آباد به سمت تکیه زینبیه واقع در خیابان جامی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه