اخبار داغ

خانواده هلندی به تصور پایان یافتن جهان، 9 سال در مزرعه ای دور افتاده مخفی شدند! + تصاویر

خانواده هلندی به تصور پایان یافتن جهان، 9 سال در مزرعه ای دور افتاده مخفی شدند! + تصاویر
مرد هلندی که منتظر پایان جهان بود، 6 فرزند خود را به مدت 9 سال در زیرزمین مزرعه ای دور افتاده نگهداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ اعضای یک خانواده که در انتظار پایان جهان بودند، پس از 9 سال از زیرزمین خانه خود رهایی یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

مرد هلندی که منتظر پایان جهان بود، 6 فرزند خود را سالها در زیرزمین مزرعه ای دور افتاده نگهداشت.

,

 

,

, ,

به گفته مترو، بچه ها زمانی کشف شدند که برادر بزرگ آنها به کافه ای در نزدیکی مزرعه واقع در شهر رویینِروُلد هلند رفت و به صاحب آنجا گفت که 9 سال از خانه بیرون نیامده است.

, مترو,

 

,

, ,

 

,

 

,

بعد از این ماجرا پلیس هلند، مرد 58 ساله که 6 فرزند خود در سنین 16 تا 25 را بدون اطلاع کسی از وجود آنها در مزرعه ای دورافتاده نگهداشته بود، پیدا کرد.

,

پسر بزرگ این مرد بارها به کافه رفته بود، اما آخرین باری که به آنجا رفت به کافه دار گفته بود که قصد دارد به زندگی خود و برادرانش خاتمه دهد.

,

به گزارش رسانه های محلی، برخی از این کودکان هرگز ارتباطی با همسایگان نداشته اند و از سوی پدر خود متقاعد شده اند که تنها انسان های روی کره زمین هستند.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

"کریس وِستِربیک" صاحب کافه به رسانه ها گفت: "او بسیار گیج بود. به من گفت که با برادران و خواهران خود در مزرعه زندگی می کند و قصد خاتمه دادن به زندگی خود و خانواده اش را دارد. من فورا با پلیس تماس گرفتم."

,

نیروهای پلیس وارد خانه ای در آن مزرعه شدند، از پله های مرموز پنهان شده در پشت کابینت ها پایین رفتند و خانواده مخفی شده را پیدا کردند.

,

, ,

 

,

 

,

, ,

ساکنان این مزرعه با سبزیجات پرورش یافته در باغ و گوشت بزغاله هایی که در قطعه ای خارج از مزرعه نگهداری می شدند خود را تقویت می کردند.

,

صاحب مزرعه گفت که هیچ اطلاعی از حضور این خانواده در مزرعه خود نداشته است.

,

سخنگوی پلیس با اعلام آغاز تحقیقات در مورد این پرونده گفت: "مشخص نیست آنها چه مدت در آنجا زندگی می کردند و چه بر سر مادر بچه ها آمده است؟ مهمترین مسئله این است که ما وظیفه خود را در قبال ارائه حفاظت و پشتیبانی خوب از این خانواده بدانیم."

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه