اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

قانون گریزی مصیبت امروز دستگاه های کشور است/ در گام دوم انقلاب میدان مدیریت کشور باید در اختیار جوان ها قرار گیرد

قانون گریزی مصیبت امروز دستگاه های کشور است/ در گام دوم انقلاب میدان مدیریت کشور باید در اختیار جوان ها قرار گیرد
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در گام دوم انقلاب باید میدان را به جوانان داد تا بتوانند با ابتکار، خلاقیت و نخبگی که دارند میدان مدیریت را بهتر از گذشتگان به دست بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قانون، حرف اول را می زند کما اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نیز فوق قانون و فصل الختام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مصوبه مجلس این است بازنشستگان نباید در دستگاه های دولتی به کار گرفته شوند تا میدان برای نسل جوان و کسب تجربه مدیریت در دستگاه های مختلف باز باشد و این موضوع مهمی است که متاسفانه برخی رعایت نمی کنند.

,

حجت الاسلام سالک کاشانی تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از یک سال از تصویب قانون منع به کار به گیری بازنشستگان، شاهد هستیم که در برخی از دستگاه ها هنوز به طور جدی آن را مورد توجه قرار ندادند و این جای اشکال است و کسانی که این قانون را اجرا نمی کنند باید بدانند که اقدام آن ها تخلف از قانون است و قانون گریزی کردند.

,

وی قانون گریزی را از مصیبت های دستگاه های مختلف عنوان کرد و گفت: توصیه ما این است میدان را به جوانان بدهند تا در گام دوم این جوان ها بتوانند با ابتکار، خلاقیت و نخبگی که دارند میدان مدیریت را بهتر از گذشتگان به دست بگیرند.

,

این نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این بستر را مسئولان و وزرای دستگاه های اجرایی باید فراهم کنند مگر در موارد خاصی که شخص رئیس جمهور از مقام معظم رهبری به دلیل تخصص های فوق العاده حساسی که لازم بود مجوز تعداد اندکی را گرفتند و گرنه بقیه باید طبق ضابطه قانونی رفتار کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه