اخبار داغ

مجوز تأسیس مدرسه آموزش از راه دور تمام الکترونیکی بانوان در جرگلان صادر شد

مجوز تأسیس مدرسه آموزش از راه دور تمام الکترونیکی بانوان در جرگلان صادر شد
موسس مدرسه آموزش از راه دور جرگلان گفت: در راستای برقراری عدالت اموزشی و اعطای فرصت های برابر اموزشی و فراهم کردن ادامه تحصیل برای دختران و بانوان با استعداد منطقه جرگلان مجوز تاسیس مدرسه اموزش از راه دور تمام الکترونیکی از سوی اموزش و پرورش صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صیاد الهامی، موسس مدرسه آموزش از راه دور تمام الکترونیک دخترانه در جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد:  در راستای برقراری عدالت اموزشی و اعطای فرصت های برابر اموزشی و فراهم کردن ادامه تحصیل برای دختران و بانوان با استعداد منطقه جرگلان مجوز تاسیس مدرسه اموزش از راه دور تمام الکترونیکی از سوی اموزش و پرورش صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی افزود: در جرگلان بسیاری از بانوان علاقمند به ادامه تحصیل هستند که بارها دور بودن راه برای ادامه تحصیل در مرکز شهرستان را دلیل ترک تحصیلشان اعلام کرده بودند،  که بنا به درخواست این افراد اقدام به گرفتن این مجوز کرده ایمتا شرایط تحصیل برای آن ها نیز فراهم شود.

,

الهامی ادامه داد : محل برگزاری این کلاس ها در شهر یکه سعود مرکز بخش جرگلان است که در سال جاری در محل دبیرستان ام البنین یکه سعود اماده ثبت نان از دختران بازمانده از تحصیل در مقاطع متوسطه اول و کلیه رشته های نظری متوسطه دوم است .

,

گفتنی است پیش از این تمامی افراد علاقمند به ادامه تحصیل از کل شهرستان رازوجرگلان در شهر راز مرکز شهرستان در کلاس های اموزش از راه دور شرکت می کردند .

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه