اخبار داغ

افشین پیروانی به پرسپولیس بازگشت

افشین پیروانی به پرسپولیس بازگشت
با حکم محمد حسن انصاری فرد، پیروانی به پرسپولیس بازگشت و جایگزین محسن خلیلی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ساعتی پیش با حکم محمد حسن انصاری فرد، امیرحسین پیروانی به پرسپولیس بازگشت و جایگزین محسن خلیلی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اردیبهشت سال ۹۴ به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد و امور اجرایی ملی پوشان را در زمان کارلوس کی روش پرتغالی بر عهده گرفت و در همان دوران پرحاشیه‌ نیز اتفاقاتی رخ داد که منجر به محرومیت پنج ساله او شد. البته این حکم با رای کمیته استیناف کاهش یافت.

,

پیروانی که اوایل لیگ هفدهم جای محمود خوردبین را در پرسپولیس به عنوان سرپرست تیم گرفت به دلیل برخی ابهامات مالی در زمان حضورش در کادر اجرایی تیم ملی با محرومیت پنج ساله از سوی کمیته اخلاق فدراسیون برای حضور در فوتبال ایران رو به رو شد و سپس این حکم کاهش یافت.

,

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با همین حکم مجبور به ترک پرسپولیس شد تا جای او را محسن خلیلی پر کند. البته پیروانی به حکم کمیته اخلاق اعتراض کرد و محرومیتش از سوی کمیته استیناف فدراسیون لغو شده و شرایط برای بازگشت او فراهم شود.

,

پیروانی پس از یک فصل و نیم دوری از جمع سرخپوشان پایتخت با حکم محمدحسن انصاری فرد جای محسن خلیلی در پرسپولیس را گرفت.

,

انصاری فرد درباره این تغییر بیان کرد: امروز پس از اینکه موضوع را با خلیلی در میان گذاشتیم، از پیروانی دعوت کردیم به باشگاه بیایند. از کالدرون هم دعوت شد و معرفی و صحبت‌ها درباره انجام کار‌ها صورت گرفت. البته، فردا پنج شنبه هم برای معارفه و آغاز کار پیروانی به عنوان مدیر تیم، در تمرین حاضر می‌شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه