اخبار داغ

در آستانه تعطیلات چند روزه آخر هفته صورت گرفت؛

آغاز دوباره گرانفروشی بلیت پروازهای داخلی/ قیمت ۱.۱ میلیونی پرواز تهران-اهواز

آغاز دوباره گرانفروشی بلیت پروازهای داخلی/ قیمت ۱.۱ میلیونی پرواز تهران-اهواز
در آستانه تعطیلات چند روزه آخر هفته و تعیطلات هفته آینده، برخی سایت‌ها بلیت پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی را بالاتر از جدول نرخ پروازهای داخلی به فروش می‌رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سازمان هواپیمایی کشور به تازگی درگیر پرونده ATR شده و در دادگاه بدوی حکم تعلیق فعالیت رئیس این سازمان ابلاغ شده است. در این شرایط به نظر می‌رسد دیگر خبری از نظارت نیم بند بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیت (دارای مجوز از سازمان هواپیمایی) نیست. چراکه بلیت پروازهای داخلی توسط برخی از سایت‌های فروش، با قیمت بالاتر از "جدول نرخ پروازهای داخلی" عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هم‌اکنون سایت چارتر 118 بلیت پرواز کیش-تهران را برای هفته آینده به 914 هزار و 800 تومان می‌فروشد. کف و سقف قیمت این مسیر پروازی در جدول تایید شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری به ترتیب 252 هزار و 700 تومان و 905 هزار و 800 تومان است. در نمونه‌ای دیگر در حالی باید حداکثر قیمت بلیت تهران-مشهد 701 هزار و 300 تومان باشد که این سایت بلیت مذکور را با قیمت 709 هزار تومان به فروش می‌رساند. این پرواز متعلق به هواپیمایی تابان است.

,

به گزارش تسنیم، در حوزه صندلی‌های بیزنس نیز بلیت پرواز تهران-اهواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با قیمت حدود 1.1 میلیون تومانی فروخته می شود. پرواز بیزینس تهران-کیش هواپیمایی ماهان برای سوم آبان نیز هم‌اکنون یک میلیون و 168 هزار تومان است.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه