اخبار داغ

مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران/آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری

مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران/آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری
با وجود مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران شاهد آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری این مرز هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ براساس اظهارات زائرین اربعین حسینی، امسال شاهد مدیریت عالی و با کمترین حاشیه و مشکل در تردد زوار سیدالشهدا ع در تردد از مرز مهران بودیم و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده از سوی مرزبانی ناجا و هماهنگی های دقیق با طرف عراقی و استفاده از افراد کاملا توجیه و آموزش دیده در این سیاستها و تدابیر ویژه باعث گردید تا رضایتمندی حداکثری حاصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

اوج این تدابیر آنجا صورت پذیرفت که حداکثر زمان معطلی یک زائر در زمان کنترل مدارک در اوج ترافیک در اوج ازدحام و ترافیک جمعیت  به کمتر از دو دقیقه کاهش یافته است و جای تقدیر ویژه از کلیه عوامل انتظامی در این حوزه وجود دارد.

,

اما علیرغم تمامی تلاشهای صورت گرفته و تمام وعده هایی که مسوولان داده بودند که قرار بود اتوبوس ها سه پایلوت در کرمانشاه، همدان و اندیمشک داشته باشند اینجا آشفته بازار هست و همه اتوبوس ها به به سمت مقاصد نهایی خودشان در حال مسافرگیری هستند و متاسفانه در پایانه مسافری برکت شاهد آشفتگی و بی برنامگی هستیم .

,

در این بین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم سردرگرم فقط در حال نظاره کردن هست و اتوبوس ها مستقیم برای تهران، تبریز، اصفهان و…. مسافرگیری می کنند و با سالهای قبل هیچ فرقی نکرده است و همچنان بی نظمی در پایانه اتوبوسرانی این مرز حاکم هست.

,

نکته قابل توجه در این زمینه این است که هیچ مسوولی در آنجا پاسخگو نیست و مسافرانی که قصد رفتن به مقاصد پایلوت را دارند با مشکل مواجهه شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه