اخبار داغ

تذکر جدی امام جمعه کرج به مصوبه های نجومی البرز؛

آقایان از جیب مردم فالوده نخورند/ مسکن میلیاردی و حق الجلسه 15 میلیونی خلاف عدل علی (ع) است/ چرا برای معضلات فرهنگی-اجتماعی بودجه ندارید؟

آقایان از جیب مردم فالوده نخورند/ مسکن میلیاردی و حق الجلسه 15 میلیونی خلاف عدل علی (ع) است/ چرا برای معضلات فرهنگی-اجتماعی بودجه ندارید؟
آیت الله حسینی همدانی گفت: آقایان بدانند هر ریالی که خارج از عرف گرفتید و مصرف کردید از شما پوستی کنده شود که به این سادگی ها جبران نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه زیارت اربعین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا و اهل بیت (ع) را نهادیه کرد، گفت: عده ای در جامعه با خیال خام خود تلاش می کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت را کمرنگ کنند و برای سست کردن اراده ها در مبارزه با مستکبرین، حذف نام شهدا از معابر را در دستور کار قرار می دهند اما اربعین نشان می دهد در جنگ اراده ها باید یاد شهدیان را زنده نگاه داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ایت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه امسال به کوری چشم کوردلان، اربعین با شکوه بیشتری در حال برگزاری است و نمونه ای از همبستگی جهانی در تمدن نوین اسلامی به عنوان امت واحده رقم خورد، افزود: مطالبی در چند روز اخیر از تریبون عمومی بیان شده است که ناچار باید تذکر بدهم. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اخیرا آقایان اعلام کردند ما آمادگی داریم با غرب و کشورهای مذاکره کننده مذاکره می کنیم و  گفتند "هر زمانی ملاقاتی منافع ملی را تامین می کند برای ایثار و ایستادگی آماده هستم"، سوال اینجاست که آقایان با وجود اینکه می دانند مذاکره با غرب دیوانگی هست این صحبت را مطرح می کنند. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: تا امروز جمهوری اسلامی به جز رژیم صهیونیستی و آمریکا که خود  قطع رابطه کرد با دنیا تعامل داشتیم در نتیجه القا اینکه ما با دنیا تعامل نداریم حرف درستی نیست، متاسفانه این حرف ها زمانی زده می شود که غرب به شدت در مقابل ملت ایران کم آورده است و به خوبی می توان فهمید مستاصل شده است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه آقایان باید دانند چه می گویند، گفت: گاهی ظاهر یک حرف خوب است اما باطن خوبی ندارد زیرا قربانی شدن برای منافع ملی را باید مورد واکاوی قرار داد که به چه قیمتی باید قربانی شد و منافع ملی از نظر آقایان کدام است؟ رابطه منافع ملی با هویت ملی باید برای آقایان بازگو شود. 
,
 
,
وی افزود: اگر منافع ملی به قیمت از دست رفتن هویت ملی ما محقق شود ارزشی ندارد، چند سال قبل رهبری فرمودند: آنجا که ما چیزی را به عنوان منافع ملی در نظر می گیریم لکن هویت ملی را پایمال می کنیم قطعا اشتباه کرده ایم و این منافع ملی نیست. 
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: تا امروز هر زمان از سخنان رهبری در اداره کشور فاصله گرفته ایم ضرر کرده ایم، این مسئله کاملا مشهود است و همه آن را اقرار می کنند زیرا رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی ندارد. 
,
 
,
وی تصریح کرد: برجام و خسارت محض ان بس نبود؟ اخیرا رهبری در دانشگاه امام حسین فرمودند" کوتاه نیامدن در برابر آمریکا یک وظیفه است" و ما آن را از امام حسین (ع) یاد گرفته ایم.  
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه امروز پست ترین شخص جهان رئیس جمهور آمریکا است، گفت: باید اقایان دست از شعار دادن بردارند و روزهای باقی مانده از مسئولیت را به عمل مشغول شوند و مقابل سوء مدیریت هایی که با منافع ملی مقابله می کند بایستند زیرا تا مرز قربانی شدن رفتن برای اشتغال جوانان، ازدواج و ... برای متولیان امر ضرورت دارد. 
,
 
,
امام جمعه کرج در واکنش به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه مجلس نخست به واسطه نبود نظارت پر شور بود، افزود: در هیچ جای دنیا اجازه داده نمی شود کسی که در مفاسد حضور دارد می تواند در انتخابات شرکت کنند و قطعا عزیزان ماده 3 قانون انتخابات مجلس را به یاد دارند که اعلام می کند نظارت بر انتخابات مجلس بر عهده شورای نگهبان است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه نظارت استصوابی بر همه امور و انتخابات ها جاری است، اظهار داشت: علاوه بر شور انتخابات همه را باید به رعایت قانون دعوت کنیم و با برهیز از ضعیف جلوه دادن دستگاه های نظارتی به آنها کمک کنیم تا افراد با صلاحیت را به مجلس فرستاده و جریان نفوذ را در دستگاه های تصمیم ساز بخشکانیم. 
,
 
,
وی ضمن تقدیر از سربازان نظام برای وارد کردن ضربه های کاری به دشمن، تصریح کرد: سربازان از جان گذشته سپاه، دستگاه اطلاعاتی فرانسه را در عملیاتی پیچیده دور زد و شخصی که در حفاظت فیزیکی و سایبری بود به تور انداختند و این کار نمونه ای از اقدامات امنیتی – دفاعی بود.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه با دستگیری زم باید نفوذی های داخلی شناخته شده و با معرفی مردم، به سزای اعمالشان برسند، گفت: توصیه بنده به مسئولین محترم استان البرز و به ویژه جلساتی مانند شورای شهر که تصمیم گیری می شود و مصوبه ای به هزینه کرد بیت المال باز می گردد این است که دقت لازم را داشته باشند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: بنده مذاکرات و قسمتی از فیلم پخش شده در جلسه شورای شهر را مشاهده کردم، واقعا با سرمایه مردم برای یک مدیر غیر بومی در یک جای گران (یک میلیارد برای 2 خانه) باید مسکن تهیه کرد؟ این کار با هر توجیهی که آقایان می کنند درست و قابل قبول نیست. 
,
 
,
وی اظهار داشت: چه ضرورتی دارد مدیر غیر بومی در مسئولیت های میانی البرز به کار گرفته شود تا گرفتار شویم؟ ولو در حد معاملات که متاسفانه باب گشاد و غازی است که می توان عناوین مختلف را برای آن به کار برد، ثانیا اگر ناچاریم خارج از استان مدیر به البرز بیاوریم چه ضرورتی دارد هزینه ای گزاف به بدنه شهر تحمیل شود؟ 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: برای شهر و استان جریان و حاشیه درست نکنید، تا جایی که شبکه سراسری هم پخش شد! سوالی از آقایان دارم این است که آیا تمام هزینه هایی که متوجه استانداری یا دستگاه های عمومی است باید توسط شهرداری کرج باشد؟ 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: آیا شهرداری های شهرستان ها نقشی ندارند و باید صرفا کرج این مسئله را تامین کند؟ باید براورد شود که این هزینه تقسیم می  شد اما وقتی دقت می کنیم می بینیم که آقایان دقت لازم را در تصمیم گیری ندارد و تمام مخارج استان را شهر کرج تامین می کند در حالی که شهر کرج با معضلاتی مواجه است.
,
 
,
وی افزود: برخی اوقات مشاهده می کنیم برای آزادی زندانی، مهدویت در شهر، مساجد و مصلی، مباحث فرهنگی و ... به گونه ای دیگر برخورد می شود و پولی وجود ندارد اما به حق الجلسه که می رسد مشاهده می کنید 15 میلیون تومان پاداش برای مدیری که در آن جلسه بوده است تصویب می شود و 5 میلیون تومان حق الجلسه به تصویب می رسد؟ 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امضای 6 نفر برای مصوبه مذکور موجود است، اظهار داشت: مگر می شود با پول مردم فالوده خورد؟ بترسید از روزی که باید حساب و کتاب پس دهید؟ علی (ع) هر روز جمعه بیت المال را جارو می کرد و به اهلش می داد و با خواندن نماز می فرمود خدایا همه را شاهد می گیرم که علی یک ریال از بیت المال را پیش خود نگاه نداشت. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی در خاتمه تصریح کرد: آقایان بدانند هر ریالی که خارج از عرف گرفتید و مصرف کردید از شما پوستی کنده شود که به این سادگی ها جبران نشود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه