اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند؛

راهپیمایی اربعین حسینی مظهر قدرت اسلام است/راهپیمایی اربعین گام مهمی در تحقق زمینه های تمدن نوین اسلامی است

راهپیمایی اربعین حسینی مظهر قدرت اسلام است/راهپیمایی اربعین گام مهمی در تحقق زمینه های تمدن نوین اسلامی است
آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نماز عبادی - سیاسی جمعه، همچون هفته های گذشته در استان کرمانشاه برگزار شد، اینک مشروح خطبه ها را با هم می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

 

,

راهپیمایی اربعین حسینی مظهر قدرت اسلام است

, راهپیمایی اربعین حسینی مظهر قدرت اسلام است,

امام جمعه کرمانشاه با اشاره اهمیت اربعین در طول تاریخ، افزود: برگزاری اربعین قدردانی و تجلیل از اصل اسلام و مظهر قدرت اسلام است.

,

وی خاطر نشان کرد: اقدام سپاه در دستگیری مدیر کانال و سایت آمد نیوز اقدامی شایسته و حساب شده بود که اقتدار سپاه را به جهانیان نشان داد.

,

خطیب جمعه کرمانشاه ادامه داد: این حرکت رعب و وحشتی در دل همه دشمنان اسلام به وجود آورده است که هیچ گاه به فکر دسیسه برای این قدرت عظیم نیفتند.

,

آیت الله علما تصریح کرد: امروز سپاه در خارج و داخل کشور دارای عزت و قدرت است و اگر می بینید آمریکا سپاه را تحریم می کند نشان می دهد که از قدرت آن ترس و واهمه دارد.

,

وی گفت: اینکه سپاه با یک کار اطلاعاتی قوی توانست «زم» را از فرانسه بیرون بکشد و او را فریب بدهد و چنین کاری نشان از قدرت اطلاعاتی بالای سپاه دارد.

,

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمود «کوتاه نیامدن در مقابل آمریکا یک وظیفه الهی است»، لذا باید بصیریت داشته باشیم تا دشمن نتواند به جامعه ما چپ نگاه کند.

,

آیت الله علما در ادامه ضمن محکوم کردن حملات ترکیه به مردم بیگناه سوریه گفت: این عمل ترکیه که سبب کودک کشی می شود و ترس در دل مردم به وجود می آورد عملی ناشایست است.

,

 

,

راهپیمایی اربعین گام مهمی درتحقق زمینه های تمدن نوین اسلامی است

, راهپیمایی اربعین گام مهمی درتحقق زمینه های تمدن نوین اسلامی است,

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اربعین حسینی اظهار داشت:‌ حادثه دلخراش سال ۶۱ هجری که دلهر آزادی را لرزانده و می‌لرزاند موجب می‌شود که این ایام سرشار از حزن و اندوه باشد.

,

وی افزود:‌ یزیدیان پس از واقعه کربلا با به اسارت گرفتن اهل بیت امام و تاخت و تازی که در میدان کربلا نسبت به اجساد طیبه شهدا انجام دادن به خیال خود می خواستند مشعل امامت و ولایت را برای همیشه خاموش کنند.

,

 امام جمعه شهرستان با بیان حدیثی از پیامبر اسلام ص ا‌ذعان داشت :‌ شهادت امام حسین علیه السلام حرارت و گرمای در دل های مومنان ایجاد کرده است که هرگز سرد و خاموش نمی شود و امروز بعد از حدود چهارده قرن از شهادت ایشان این خون امام حسین ع است که در رگ‌های زمان جریان دارد و اینگونه مردم را به سمت کربلا سوق می‌دهد.

,

وی ادامه داد:‌ شیعیان بیش از ۷۰ کشور دنیا در یک اجتماع عظیم گرد هم جمع می شوند تا پیام آن حضرت را به گوش دنیا و طاغوت های زیادی آن زمان برسانند.

,

فاطمی نسب بااشاره به پیام  راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد:‌ مهمترین پیامد دستاورد راهپیمایی اربعین حسینی در منطقه وحدت و در عرصه بین‌المللی اقتدار جهان اسلام است.

,

وی افزود:‌ این راهپیمایی چند ده میلیونی در ناامن ترین نقطه خاورمیانه پیام مهمی را به کل جهان مخابره می‌کند و آن اینکه شیعیان منادی وحدت و صلح هستند و می‌توانند در میان آتش خشونت و تروریسم آرام‌ترین و صلح ‌آمیزترین تجمع جهانی را با امنیت و آرامش کامل برگزار کنند.

,

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد:‌ این اجتماع بزرگ گام مهمی در تحقق زمینه‌های تمدن نوین اسلامی و تشکیل امت واحده است.

,

ی در ادامه به دستگیری یکی از عناصر خود فروخته و مزدور شبکه سایت کانال ضد انقلاب و آمدنیوز توسط نیروهای مومن و انقلابی خبر داد و گفت این عملیات ارزشمند یک ضربه سیتی بزرگ به سازمانهای  اطلاعاتی قدرتمند فرانسه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

,

فاطمی نسب ادامه داد:‌ مردم ایران اسلامی در سراسر کشور با تحسین و تقدیر از شاهکار اطلاعاتی فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه جسارت و خطرپذیری، رو‌حیه جهادی و هوشمندی بالای اطلاعاتی و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه فرزندان ملت ایران را می ستایند و از پاسداران گمنام امام زمان عج تقدیر می کنند.

,

امام جمعه شهرستان ادامه داد :‌ مصرانه می خواهیم از آغاز ماجرا تا پایان آن را با قدرت و توکل و توسل پیش بروند و با سرعت و دقت خائنان به انقلاب و وطن را به مردم معرفی کرده و با حکومت قوه قضاییه مزدوران استکبار را به سزای اعمالشان برسانند

,

وی درادامه از تلاشهای مردم در میزبانی زوار تقدیرکردوگفت :‌ مردم ولایتمدار شهرستان و موکب داران درایام اربعین به خوبی از زا‌ئرین عتبات عالیات میزبانی و پذیرایی کردند که بسیار ارزشمنداست.

,

ایشان در بخش دیگری ازسخنان خود باتقدیر از مسئولین در اجرای طرح رایگان بودن خدمات درایام بازسازی اظهارداشت :‌ مردم امروز در برابر قبو‌ض مصرفی خدمات مطالبه روشن شدن و شفافیت این موضوع رادارند که امیدواریم مسئولین در احتساب این قبوض و تاریخهای آن برای مردم شفاف سازی کنند.

,

 

,

سپاه خار چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است

, سپاه خار چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است,

حجت الاسلام و المسلمین  جواد الیاسی در نماز جمعه شهرستان صحنه اظهار داشت: ساقط کردن هواپیمای جاسوسی تمام نقشه های آمریکا را در منطقه شکست داد.

,

وی در ادامه اشاره ای به دستگیری روح الله زم توسط اطلاعات سپاه داشت و تصریح کرد : این اقدام سپاه نشان دهنده اشراف اطلاعاتی آن در منطقه و جهان میباشد که این امر باعث وحشت در دل تمام دشمنان شد.

,

امام جمعه صحنه در پایان اشاره به توقف نفتکش ایرانی توسط انگلیس داشت و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بهترین زمان ممکن به هر اقدام دشمنان و دولت های استکبار پاسخ کوبنده می دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه