اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

تخصیص 12 میلیارد تومان برای زیرساخت‌ پروژه‌های ورزشی مازندران/1000 پروژه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود

تخصیص 12 میلیارد تومان برای زیرساخت‌ پروژه‌های ورزشی مازندران/1000 پروژه ورزشی در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های پروژه ورزشی در تخصیص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حبیب حسین‌زادگان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده هفت تن بخش مرکزی ساری، با بیان اینکه از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه در آستانه هفته تربیت بدنی قرار داریم، اظهار کرد: یک وجهه مشترکی بین همه قهرمانان و شهدا است که آن هم به اهتزاز درآوردن، پرچم جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از هزار پروژه ورزشی در حوزه‌های فرهنگی، جوانان و زیرساخت‌ها، در مازندران افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: همکاران ما در خانواده حوزه ورزش و روسای هیئت‌های ورزشی از رامسر تا گلوگاه این پروژه‌ها را افتتاح و عملیاتی خواهند کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های پروژه ورزشی در تخصیص داده شد، گفت: چند پروژه در مرکز استان، به دست توانمند مسئولین اجرایی افتتاح خواهد شد که این امر زمینه‌ساز ارتقاء سرانه ورزش خواهد بود و ما به عنوان یک خدمتگزار وظیفه داریم اوقات فراغت، میزان دسترسی و میزان مشارکت را برای فعالیت بدنی و فرهنگی  برای جوانان مازندران فراهم کنیم.
 
حسین‌زادگان یادآور شد: امسال هفته تربیت بدنی با عطرو بوی شهدا و عزاداری اباعبدالله(ع) توام و آمیخته شده است بنابراین اگر مسیر معنویت و تحرک بدنی اعمال شود قطعا باعث سازندگی و بالندگی همه جامعه خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان ساری در حاشیه این مراسم گفت: کار خوبی که عزیزان ما در تربیت بدنی استان و شهرساری انجام دادند، تجدید میثاق با آرمان‌های شهداست، آن‌ها قهرمان واقعی ما بوده و کارهایشان ماندگار است.
 
عباسعلی رضایی افزود: کسانی که در ماندگاری، استمرارو حفظ تمامیت ارضی این کشور گذشتند و این نظام را هدیه به دست ما سپردند قطعا تکریم و تعظیم به پیشگاه آن‌ها کار بسیار پسندیده‌ای است و از طرفی هم خانواده‌های معظم شهدا خوشحال می‌شوند که هنوز فرزندانشان، در ذهن ویاد مردم و مسئولین هستند که امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم در جهت ترویج همگانی ورزش گام‌هایی برداشته باشیم.
 
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش سپاه کربلا نیز بیان کرد: در اولین هفته تربیت بدنی به اتفاق جامعه ورزش مازندران برای عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان ساری رسیده‌ایم و ما هرچه داریم مدیون خون شهدا است.
 
کاظم غفارپور گفت: به نمایندگی از همه ورزشکاران استان تجدید پیمان دوباره‌ای با شهدا بستیم و امیدواریم همه ورزشکاران ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه