اخبار داغ

معاون وزیر اقتصاد آذربایجان در اردبیل:

شهرک صنعتی مشترک، فصل جدیدی بین دو کشور ایران و آذربایجان ایجاد می‌کند

شهرک صنعتی مشترک، فصل جدیدی بین دو کشور ایران و آذربایجان ایجاد می‌کند
معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: پیگیری شهرک صنعتی مشترک در منطقه مرزی فصل جدیدی در ارتباط بین دو کشور ایران و آذربایجان ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، شاهین مصطفی اف، صبح امروز در دیدار با استاندار اردبیل در گمرک بیله سوار اظهار داشت: ایجاد شهرک صنعتی مشترک روابط بین ایران و آذربایجان را افزایش می دهد و ایران با سرعت بیشتری به سمت توسعه حرکت می کند که برای جمهوری آذربایجان بسیار مفید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه با ایجاد این شهرک فضای جدیدی بین دو طرف ایجاد می شود ،افزود: آذربایجان به عنوان یک کشور دوست و همسایه برای گام برداشتن ایران در مسیر توسعه و پیشرفت هرکاری لازم باشد انجام می دهد.

,

مصطفی اف با اشاره به نمونه های موفق همکاری صنعتی آذربایجان با ایران ، گفت: نمونه ی این همکاری ها تولید خودرو مشترک ایران و آذربایجان در منطقه صنعتی نفت چاله بوده که در بازار آذربایجان به وفور دیده می شود.

,

وی افزود: در حوزه های مختلف صنعتی طرح های زیادی برای همکاری روی میز است و برای مذاکره دو طرفه در حال پیگیری است.

,

وی با تاکید بر این که کارهای صنعتی و تعامل دو کشور افزایش می یابد، گفت: ما با ایران برادر هستیم و انجام فعالیت های مختلف مشترک به هیچ دولت دیگری ارتباط ندارد‌.

,

مصطفی اف تصریح کرد: این سفرها اولین نخواهد بود و قطعا مراوده های طرفین برای انجام کارهای بزرگ دوام خواهد داشت.

,

عباس تابش، معاون وزیر صمت نیز پیگیری مراودات اقتصادی و صنعتی را به نفع هر دو کشور دانست و گفت: این پیگیری ها به دوام و تعامل بیشتر دو کشور دوست و همسایه می انجامد.

,

وی اظهار امیدواری کرد: با این نشست ها هر دو کشور سود می برد و ایجادشهرک صنعتی باعث سرمایه گذاری های کلان توسط سرمایه گذاران دو کشور شده و دو کشور دوست و همسایه از ظرفیت های صنعتی و نیروی انسانی همدیگر بهره مند می شوند‌.

,

گفتنی است اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه عباس تابش معاون وزیر صمت و رضا کریمی رییس مجمع نمایندگان استان با شاهین مصطفی یف؛ معاون وزیر اقتصاد آذربایجان جهت مکان یابی شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در گمرک بیله سوار دیدار و گفتگو کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه