اخبار داغ

دادستان بروجرد:

ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شد

ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل شد
دادستان بروجرد گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان بروجرد تشکیل و نظارت ها انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به اینکه در اسفند ماه امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم در همین راستا ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در بروجرد تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی رصد فضای مجازی و حقیقی در بحث انتخابات، شناسایی اتهام ها و پیگیری های لازم را از اهداف تشکیل این ستاد برشمرد و افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی لازم در این ستاد، پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی و برخورد با این جرائم صورت می گیرد.

,
,


دادستان بروجرد با اشاره به ضرورت پیشگیری از جرائم انتخاباتی عنوان کرد: با اقدامات لازم تلاش می شود تا از جرائم انتخاباتی پیشگیری شود و هرگونه جرائم انتخاباتی از سوی دستگاه قضا رصد و پیگیری می‌ شود.

,
,


وی با تاکید بر رعایت قانون در برگزاری انتخابات تصریح کرد: نامزدهای احتمالی انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی باید با تمکین به قانون، از هرگونه تخلف و تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند و تبلیغات را تنها در موعد قانونی که اعلام می شود انجام دهند.

,
,


محمدی بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اندیشیده شده و تلاش می کنیم تا یک انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم برگزار شود و مردم با انتخاب نامزدها، نمایندگان را راهی مجلس کنند.

,
,


وی گفت: در حال حاضر نظارت بر فعالیت های انتخاباتی انجام می شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف انتخاباتی به جد برخورد می کنیم.

,
,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه