اخبار داغ

رئیس هلال احمر آمل خبر داد

کاهش 25 درصدی تصادفات در محور هراز/ 5 پایگاه امدادی آماده خدمت‌رسانی

کاهش 25 درصدی تصادفات در محور هراز/ 5 پایگاه امدادی آماده خدمت‌رسانی
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: بیشترین عملیات هلال احمر در محور هراز تصادفات جاده ای بوده است که بیشتر خسارت مالی در پی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید نیکزاد در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه از سال گذشته 25 درصد تصادفات جاده ای کاهش یافته است، اظهار کرد: بیشترین عملیات هلال احمر در محور هراز، تصادفات جاده ای بوده است که بیشتر تصادفات خسارت مالی در پی داشت.

وی با بیان اینکه مسافران برای تردد جاده ای در زمستان به اخطارهای هواشناسی توجه کنند، عنوان کرد: فاصله خود را با حریم رودخانه حفظ کنند، زنجیر چرخ و وسایل مورد نیاز مانند پتو به همراه داشته باشند و از امنیت نقطه ای که برای استراحت انتخاب می کنند، مطمئن شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل تصریح کرد: چهار پایگاه ثابت در محور هراز وجود دارد که 3 پایگاه جاده ای و یک پایگاه کوهستانی است، هر پایگاه با فاصله 30 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند و با 4 آمبولانس، 2 خودرو نجات و 20 نجات گر مجهز شدند.

این مسئول ادامه داد: پایگاه پلور در سه طبقه، دارای درمانگاه و تجهیزات لازم برای اسکان و به همراه مواد غذایی است که در صورت بسته شدن جاده و بروز بحران مسافران دچار مشکل نشوند.

نیکزاد به پنج کشته در چند ماه اخیر در رودخانه هراز اشاره کرد و گفت: برخی گمان می کنند رودخانه قدرت لازم برای از دست دادن کنترلشان را ندارد ولی همواره شاهد غرق شدن هموطنانمان هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه