اخبار داغ

یادداشت؛

چرا پیاده روی اربعین در اهرم برگزار نشد؟

چرا پیاده روی اربعین در اهرم برگزار نشد؟
مدیریت مناسبتهای مذهبی در اهرم بر عهده کیست چرا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نسبت به برگزاری مناسبتها بی تفاوت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، مدیریت مناسبتهای مذهبی در اهرم بر عهده کیست چرا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نسبت به برگزاری مناسبتها بی تفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در حالی که وضعیت فعالیت هئیات مذهبی در شهر اهرم بصورت یکپارچه و منسجم در هاله ای از ابهام است بی تفاوتی اداره تبلیغات شهرستان نیز در این خصوص جای بسی سوال دارد.

,

عدم یکپارچگی و انسجام و مدیریت نامطلوب مراسمات عزاداری در اهرم و نبود نظارت بر کار هئیات مذهبی باعث شده تا متاسفانه شاهد برگزاری شکوهمند مراسمات مذهبی به ویژه عزاداری ها نباشیم.

,

امروز پیاده روی اربعین و دیروز برپایی نماز ظهر عاشورا خواسته بحق مردم شهر اهرم بود که متاسفانه در پیچ و خم مدیریتهای مذهبی شهر شاهد ضعف بزرگ در این حوزه هستیم.

,

شاید بیراه نرفته باشیم اگر بگوییم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این خصوص کوتاهی کرده است و باید پاسخگو باشد.

,

به هر حال با مدیریت قوی و یکپارچه و ایجاد فضای وحدت و همدلی با کمک هیئتهای مذهبی زمینه برگزاری مراسمات این چنینی که خواسته به حق مردم است دور از واقعیت نخواهد بود.

,

امیدواریم به این هرج و مرج و عدم انسجام در برپایی آیینهای مذهبی با برنامه ریزی صحیح پایان داده شود و هر مسئول به همان اندازه که وظیفه ای بر عهده دارد پاسخگو بوده و چنان عمل شود که رضایت مردم فهیم و انقلابی شهر اهرم را به دنبال داشته باشد.

,

برخی منتقدان اذعان دارند که رئیس اداره تبلیغات اغلب هیئت ها را رها کرده و حتی در مراسمات آنها نیز شرکت نمی کند.

,

سازمان تبلیغات که وظیفه ایجاد هماهنگی و فضای همدلی میان هیئت ها و تشکل های مذهبی را دارد، با رویه کنونی چگونه می تواند به این هدف دست پیدا کند؟

,

سایت تنگستان نما آمده درج جوابیه سازمان تبلیغات اسلامی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه