اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

شعار «حب الحسین یجمعنا» مسلمانان جهان را در صیانت از اسلام بسیج کرد/تلاش دشمن بی‌نتیجه ماند

شعار «حب الحسین یجمعنا» مسلمانان جهان را در صیانت از اسلام بسیج کرد/تلاش دشمن بی‌نتیجه ماند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: با وجود تلاش‌های گسترده دشمن برای کمرنگ کردن راهپیمایی اربعین اما تاکنون ناکام مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدموسی حسین‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با برشمردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد قیام اباعبدالله (ع) گفت: درسی که باید از اربعین گرفت، صیانت از ارزش‌ها و شعائر اسلامی با حداکثر توان و داشته‌های خود است چراکه امام حسین (ع) برای صیانت از انقلاب پیامبر و دین اسلام نه خود بلکه بهترین‌ها را فدای احیای اسلام کرد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ نشان دادن این اجتماع جهانی که با یک صدا و با شعار حب الحسین یجمعنا، احاد آزادگان و مسلمانان جهان را در مسیر صیانت از اسلام بسیج کرد، افزود: بی‌تردید امروز کسی در جهان نیست که از سابقه دشمنی جبهه متحد استکبار با مسلمانان بی‌اطلاع باشد و همه ما می‌دانیم که نظام کفر و الحاد تمام قد در مقابل اسلام ایستاده و این دشمنی قدمتی به پهنای تاریخ دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه اظهار کرد: قطعا حرکتی که امروز ما به‌عنوان یک حرکت انسانی و با بهره‌گیری از سیر مبارزات سیدالشهدا انجام می‌دهیم می‌تواند گویای رافت، مهربانی، همدلی و وحدت مسلمانان باشد؛ امری که امروز جهان غرب اولا از آن بی‌بهره است و ثانیا قطعاً پروژه اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی آنان محکوم به شکست شد چرا که انقلاب به برکت عاشورا پا به گام دوم خویش نهاده است.

این مسئول هدف برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین را زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا برشمرد و ادامه داد: این مراسم با شکوه نشان از اوج ارادت عزاداران حسینی نسبت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت دارد و درهمین راستا امسال دومین سالی است که در شهرستان سوادکوه مراسم جاماندگان اربعین برگزار شد.

حسین‌نژاد با تاکید براینکه موکب شهداء سوادکوه نماینده تمام مردم شهرستان در کربلا معلی هستند، گفت: این توفیق نصیب ما شده است که نمایندگان مردم شهرستان سوادکوه در حال خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران در کربلا باشند و بی‌شک ثواب این خدمت برای تمام مردم این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه