اخبار داغ

رئیس کمیسیون عمران شورای کرج:

لایحه شهرداری کرج درباره حق جلسه 5 میلیون تومانی تصویب نشده است/ کمیسیون بودجه، عدم افزایش این رقم را در نظر دارد/ قیمت اصولی زیر 2 میلیون است

لایحه شهرداری کرج درباره حق جلسه 5 میلیون تومانی تصویب نشده است/ کمیسیون بودجه، عدم افزایش این رقم را در نظر دارد/ قیمت اصولی زیر 2 میلیون است
مهدی حاجی قاسمی گفت: بر اساس بحثی که در کمیسیون بودجه شد اعلام کردیم مبلغ حق جلسه کمیسیون ماده 100 را افزایش ندهیم زیرا قیمت اصولی برای ماهیانه 4 جلسه، یک میلیون و 800 هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج درباره جزئیات ماجرای حق جلسه 5 میلیون تومانی برای کمیسیون ماده 100، به خبرنگار تیتریک، گفت: لایحه ای شهرداری کرج به شورا تقدیم کرده بود که حق الزحمه کمیسیون ماده 100 افزایش یابد و البته تا کنون افزایشی پیدا نکرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی حاجی قاسمی افزود: هر کمیسیون شامل 3 نفر اعم از نماینده دادگستری، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای شهر است، شنیده بودم برخی حق الزحمه اعضای شورا را خطاب قرار داده بودند در حالی که 7 نفر بیشتر از اعضای شورا در کمیسیون ها حضور ندارند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شهرداری کرج در لایحه خود مبلغ 5 میلیون تومان را برای افزایش حق الجلسه پیشنهاد داده بود، اظهار داشت: همچنین ماده کمیسیون بررسی و اعلام شده بود با توجه به تعداد پرونده ها برای 6 ماه نخست سال پاداشی در نظر گرفته شود. 
,
 
,
حاجی قاسمی تصریح کرد: این موضوع در آخرین جلسه شورا رای موافق و مخالف را کسب نکرد و مقرر شد درباره این لایحه مذکور تصمیم گیری مجدد صورت گیرد زیرا موافقین و مخالفین در این باره صرفا صحبت کرده اند و تا کنون نیز مصوب نشده است.
,
 
,
وی همچنین درباره جزئیات پاداش کمیسیون گفت: بر اساس بحثی که در کمیسیون بودجه شد اعلام کردیم این مبلغ را افزایش ندهیم زیرا قیمت اصولی برای ماهیانه 4 جلسه (هر جلسه 300 الی 400 هزار تومان)، مبلغ تعیین شدهِ ی یک میلیون و 800 هزار تومان است.
,
 
,
قاسمی با اشاره به اینکه در اواخر شورای چهارم به 2 میلیون و 600 هزار تومان رسیده بود، ادامه داد: با آغاز به کار دوره پنجم دیوان عدالت اداری این رقم را ابطال کرده و سقف آن را بر اساس ساعت کاری روی 2 میلیون تومان تعیین کرده بود که با کسورات به 1 میلیون و 800 هزار تومان می رسید. 
,
 
,
وی گفت: البته 500 الی 600 میلیارد تومان درامدِ شهرداری بر اساس تخلفاتی است که اعضای کمیسیون ماده 100 با امضاهای خود رقم می زنند، اعضا تعهدی را پذیرفته و مسئولیت آن را نیز قبول می کنند، البته بنده نیز به واسطه سختی شرایط کمیسیون، حاضر نشدم عضویت در آن را بپذیرم. 
,
 
,
قاسمی در خاتمه با اشاره به اینکه  اعضای کمیسیون ماده 100 هر هفته 60 الی 70 پرونده را بررسی می کنند، خاطر نشان داشت: لایحه شهرداری صرفا در حد بررسی بوده و تائید نشده است.   
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه