اخبار داغ

کارشناس هواشناسی:

رگبار پراکنده در مناطق شرقی و ارتفاعات استان یزد

رگبار پراکنده در مناطق شرقی و ارتفاعات استان یزد
کارشناس هواشناسی اظهار داشت: فردا (دوشنبه) با شمالی شدن جریانات و عبور موج ناپایدار از استان کاهش دمای 2 الی 4 درجه سانتی گراد و گاهی افزایش سرعت باد و عمدتاً در مناطق شرقی و ارتفاعات رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص پیش بینی هوا در 24 ساعته آینده گفت: طبق نقشه های هواشناسی، از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر، افزایش سرعت باد خواهیم بود  و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات و نیمه غربی استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی با اشاره به کاهش دما در روزهای آینده اظهار داشت: فردا با شمالی شدن جریانات و عبور موج ناپایدار از استان کاهش دمای 2 الی 4 درجه سانتی گراد و گاهی افزایش سرعت باد و عمدتاً در مناطق شرقی و ارتفاعات رگبار پراکنده پیش بینی می گردد. 
,
 
,
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد عنوان کرد: طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در روز پنجشنبه در ارتفاعات و نیمه غربی استان احتمال رگبار پراکنده خواهد بود.

میرحسینی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته گرمترین نقطه استان، بافق با بیشینه دمای 32 درجه سانتی گراد  و خنک‌ترینن مناطق استان نیز سبزدشت، بیداخوید و طرزجان با دمای کمینه هفت درجه سانتی گراد بوده اند.
,
,
,

انتهای پیام/ق
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه