اخبار داغ

اعزام اولین گروه از دانش آموزان نکایی برای زیارت قدمگاه شهدا

اعزام اولین گروه از دانش آموزان نکایی برای زیارت قدمگاه شهدا
اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی نکا به سمت سرزمین های نور رهسپار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نکاآنلاین از مازندران؛ مراسم بدرقه از کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان نکا به منطقه ی عملیاتی کردستان از ساعت 23:30 یکشنبه 20 مهر 93 در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نکا با حضور مسئولین سپاه، آموزش و پرورش، فرمانداری و خانواده های دانش آموزان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نکاآنلاین,

, ,

, ,

سید محمود میری مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نکا با اشاره به برنامه ریزی های بعمل آمده جهت ارسال 4 گروه دانش آموز دختر و پسر در قالب 2 گروه پسر و 2 گروه دختر تا پایان سال به مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور، کاروان در حال اعزام را اولین گروه این مجموعه شامل 5 اتوبوس که از تعداد نزدیک به 200 نفر تشکیل شده اعلام کرد.

,

, ,

وی مدت این سفر را 4 روزه اعلام و اذعان کرد به امید خداوند، بعدازظهر روز پنجشنبه 24/7/93 کاروان به شهرستان نکا بازخواهد گشت..

,

رییس آموزش و پرورش شهرستان نکا در این مراسم هدف از چنین برنامه هایی را افزایش بصیرت در دانش آموزان اذعان نمود و آشنا شدن دانش آموزان با حال و هوای مناق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور را در همین راستا دانست.

,

, ,

 

,

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه نکا در گفت گویی اختصاصی با نکا  آنلاین اذعان داشت:

,

با توجه به اشاره بسیار مهم مقام معظم رهبری در سفر به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور در اوایل سال جاری درخصوص پرداختن هرچه بهتر و بیشتر به کاروان های راهیان نور و اعزام های به این مناطق پر از معنویت بعنوان بهترین روش برای مقابله با تهاجم فرهنگی و فکری دشمن به قلب و ذهن مردم و فرزندان ایران اسلامی؛ این دست اعزام ها را در همین راستا اذعان کرد و از برنامه های ویژه برای دانش آموزان اعزامی در آن مناطق خبرداد که بخوبی می تواند روح شهادت و معنویت را در نوجوانان ما افزایش داده و آن ها را با دلاوری ها و فداکاری های آن زمان رزمندگان بیشتر آشنا خواهد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

مرتضی رمضانی با بیان حضور یک راوی و یک روحانی در هر اتوبوس، به برنامه ی ویژه جهت حفظ فضای معنوی بوجود آمده برای دانش آموزان پس از بازگشت از این سفر با حضور راویان و روحانیونی که در این سفر با آن ها بودند در مدارس دانش آموزان نیز اشاره کرد تا با یادآوری و استمرار این فعالیت ها بتوانیم قدرت نرم ایران اسلامی را که همان یاد شهدا و رشادت های آن هاست در جان فرزندانمان حفظ کنیم.

,

سادگی، صفا و صمیمیت از ویژگی های بارز بدرقه ی زائرین شهدا به شمار می آمد، فرمانده سپاه، رییس آموزش و پرورش و معاون فرماندار نکا با حضور در هریک از اتوبوس ها با دانش آموزان سخنانی را در فضایی دوستانه مطرح کردند که کمک شایانی به آن ها در جهت درک هرچه بهتر این سفر و استفاده به نحو احسنت از این فضای معنوی بوجود آمده، نماید.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه