اخبار داغ

تولید و بسته بندی غیربهداشتی قرص های نیرو زا در یک منزل شخصی!

تولید و بسته بندی غیربهداشتی قرص های نیرو زا در یک منزل شخصی!
بنا بر اطلاعات به دست آمده در یک منزل شخصی عده‌ای اقدام به تهیه، تولید و بسته بندی قرص های نیرو زا به صورت کاملا غیر بهداشتی می‌کنند.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، این روزها فروش و عرضه مواد نیرو زا در اشکال و نام های مختلف رواج یافته و به راحتی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قرص‌های نیرو زا که در آن معمولا از مواد ناشناس و آسیب رسان به بدن استفاده می‌شود، در داروخانه‌ها و مراکز فروش داروهای بدنسازی به وفور یافت می‌شود و متاسفانه تا این لحظه نیز اقدام مناسبی در جهت ساماندهی و مقابله با فروش این مواد مضر صورت نگرفته است.

,

در همین خصوص اطلاعات خبرنگار ما حاکی از این است که در حوالی خیابان خاوران در یک منزل مسکونی عده ای اقدام به بسته بندی و توزیع قرص های نیرو زا می‌کنند.

,

این کار توسط تعدادی خانم انجام می‌شود که این افراد همه روزه از ساعت 8 الی 17 با حضور در مکان مذکور به فعالیت تولید و بسته بندی چنین قرص هایی می‌پردازند.

,

همچنین بنابر اطلاعات به دست آمده در بخشی از این منزل مسکونی تعدادی از قرص های انرژی زا که معمولا در ورزش بدنسازی کاربرد دارد ساخته شده و بعد از بسته بندی به نقاط مختلف شهر تهران و حومه به منظور فروش ارسال می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه