اخبار داغ

نایب رییس هیات بسکتبال استان خبر داد؛

اعزام تیم کرمانشاه به مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور

اعزام تیم کرمانشاه به مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور
نایب رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه از اعزام تیم هیات بسکتبال بانوان استان به مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  الهه دارستانی نایب رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گفتگوی تلفنی با مرصاد اسپرت گفت: هفته نخست سوپرلیگ بسکتبال بانوان از فردا چهارشنبه 23 مهر ماه آغاز می‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
دارستانی ضمن اشاره به اینکه این دوره از رقابت ها با برگزاری 6 دیدار در تهران اغاز می گردد ، افزود : در این دوره از رقابت ها 12 تیم شرکت کننده به صورت 2 گروه 6 تیمی با هم به رقابت می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: از استان کرمانشاه نیز یک تیم به این دوره از رقابت ها اعزام خواهد شد . تیم هیات بسکتبال کرمانشاه با قرار گرفتن در گروه A با تیم های آرارات تهران ، شرکت ملی گاز تهران، هیات بسکتبال فارس، ذوب آهن اصفهان و کیا گالری تهران هم گروه شده است.

وی اسامی تیم های حاضر در گروه B را چنین اعلام کرد و گفت: در گروه B نیز 6 تیم شهرداری بندرعباس ، عباسی تهران ، وحدت آریا تهران ، شهدای فاو گرگان ، استیل البرز تهران، خانه بسکتبال مشهد قرار گرفته اند.

دارستانی یکی از مشکلات عمده تیم اعزامی کرمانشاه را عدم وجود اسپانسر اعلام کرد و گفت : تیم هیات بسکتبال بانوان کرمانشاه با وجود اینکه جز 6 تیم برتر کشور است اما متاسفانه برای اعزام به اینگونه از مسابقات با مشکلات شدید مالی مواجه می گردد که برای این دوره از مسابقات با قول و مساعدت مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان این امر میسر شده است .

دارستانی در پایان گفت : فردا در هفته اول این دوره از مسابقات ، تیم هیات کرمانشاه راس ساعت 13 بعد از ظهر به مصاف با تیم هیات بسکتبال فارس در گروه خود خواهد رفت.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ج
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه