اخبار داغ

فرماندار دره شهر خواستار همکاری مردم و مسئولین در مبارزه با مواد مخدر شد

فرماندار دره شهر خواستار همکاری مردم و مسئولین در مبارزه با مواد مخدر شد
فرماندار دره شهر گفت:باید علاوه بر مقابله با این پدیده شوم به موضوعات پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و توانمندسازی توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سیمره خبر ،مریم شادی وند فرماندار شهرستان دره شهر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از اعضای این شورا خواست به‌ تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارند در زمینهٔ مهار مواد مخدر فعالیت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سیمره خبر ,

وی  رویکرد شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره شهر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود:  از تمامی دستگاه‌ها و نهادها ذی‌نفوذ دعوت به عمل می آوریم تا با کمک همدیگر بتوانیم اقدامات موثری را در زمینه اطلاع‌رسانی درست، به موقع ، متناسب با سن افراد و آگاه‌سازی مردم با مشارکت ‏همه اقشار جامعه داشته باشیم.

,

وی افزود : مبارزه با اعتیاد کار یک دستگاه یا مجموعه نیست و لذا از کلیه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره شهر می‌خواهیم تا با همدلی و همراهی هر چه تمام تر در این امر خطیر همکاری نمایند.

,

شایوند  استراتژی متوازن را بهترین راه مبارزه با این پدیده شوم دانست و افزود: باید علاوه بر مقابله با این پدیده شوم، به موضوعات پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و توانمندسازی توجه شود و نیز باید با اقدامات فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و ارشادی طوری برنامه‌ریزی کنیم که مانع آشنایی افراد با مواد مخدر شویم.

,

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دره شهر در پایان  مشارکت همه اقشار مختلف جامعه و خانواده ها را با مسئولین برای مبارزه با این پدیده شوم خواستار شد و گفت: از جمله برنامه‌ها شورا ی فرعی مبارزه با مواد مخدر  شهرستان دره شهراستفاده از تمام ظرفیت های موجود ادارات ،نهادها وتشکل های غیر دولتی با استفاده از همکاریهای بین بخشی جهت سالم سازی جامعه در این زمینه می باشد.

,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه