اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

اربعین توطئه‌های دشمن را خنثی کرد/ به همت جوانان "حب الحسین یجمعنا" مرزها را درنوردید

اربعین توطئه‌های دشمن را خنثی کرد/ به همت جوانان "حب الحسین یجمعنا" مرزها را درنوردید
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه حرکت عظیم اربعین توطئه‌های ضداسلامی دشمن را خنثی کرده است، گفت: وحدت بین این جمعیت وسیع از مسلمان، غیر مسلمان، شیعه و سنی هشداری برای دشمنان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با شکستن حصر رسانه ای اربعین و ترند یک جهان شدن پیام " حب الحسین یجمعنا "  با اشاره به اینکه اربعین در فرهنگ انبیاء جایگاه والایی دارد، اظهار کرد: اربعین مقدمه ای برای تشکیل تمدن بزرگ و نوین اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

سرهنگ چمن اضافه کرد: جغرافیای جاذبه اربعین تنها مختص به نجف و کربلا نیست بلکه بسیار فراتر رفته و ایران اسلامی نیز به ‌نوعی در مرکز آن قرارگرفته زیرا هرساله زائران بیشماری از کشورهای مختلف نیز از طریق ایران عازم این سفر معنوی می‌شوند.

,

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه اربعین مربوط به شیعیان و حتی مسلمانان جهان نیست، افزود: هرساله افرادی از ادیان و مذاهب مختلف در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور پیدا می‌کنند و ارادتشان را به امام حسین (ع) نشان می دهند.

,

وی با بیان اینکه حرکت عظیم راهپیمایی اربعین توطئه‌های ضداسلامی دشمن را خنثی کرده است، گفت: وحدت بین این جمعیت وسیع از مسلمان، غیر مسلمان، شیعه و سنی هشداری برای دشمنان اسلام است و رعشه بر تنشان انداخته است.

,

سرهنگ چمن از فعالان فضای مجازی خراسان شمالی که بخش گسترده ای از آن را جوانان تشکیل می دادند و توانستند در این حرکت عظیم به خوبی نقش شان را ایفا کنند، تقدیر کرد و گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری به بهره گیری موثر از فضای مجازی در جهت گسترش دین شاهدی بر این گواه است که با همت جوانان "حب الحسین یجمعنا" مرزها را درنوردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه