اخبار داغ

هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) خشم شدید مسلمانان انگلیس را برانگیخت

هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) خشم شدید مسلمانان انگلیس را برانگیخت
مشاور وزارت مسکن، جوامع و دولت محلی و عضو حزب کارگر، کاریکاتورهایی را از عیسی مسیح (ع) و حضرت محمد (ص) در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشت و خشم مسلمانان انگلیس را برانگیخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پس از آنکه "مارتین بریجمن" مشاور وزارت مسکن، جوامع و دولت محلی (MHCLG) و عضو حزب کارگر کاریکاتورهایی را از عیسی مسیح (ع) و حضرت محمد (ص) در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشت، مسلمانان انگلیس خشم خود را ابراز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گزارش میل آنلاین، پست های او بین نوامبر سال 2018 و مارس 2019، 3 ماه پیش پس از آنکه یکی از اعضای مسلمان حزب محلی کارگر در ایلفورد شکایت کرد، کشف شد.

, میل آنلاین,

حزب کارگر انگلیس اعلام کرد که اقدام بریجمن را تحت تحقیق و بررسی قرار می دهد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

با این حال، اعضای مسلمان حزب محلی از حزب کارگر به خاطر عدم سرعت عمل در این مورد انتقاد کرده و از رهبران این حزب خواستند تا موضع سخت تری نسبت به بریجمن داشته باشند.

,

"خایر چوهری" عضو دیگر و مشاور حزب کارگر انگلیس از ایلفورد گفت که وقتی این پست ها را در فیس بوک دید، شوکه و مضطرب شد.

,

سخنگوی وزارت مسکن، جوامع و دولت محلی گفت: "با اینکه نمی توانیم در مورد مسائل شخصی کارکنان خود صحبت کنیم، اما این وزارتخانه رویکرد "تحمل صفر" را در برابر هرگونه نژادپرستی یا تبعیض مذهبی اتخاذ می کند."

,

وی افزود: "رفتار تبعیض آمیز از هر نوع که باشد کاملا غیر قابل قبول است. ما انتظار داریم که تمام کارکنان این وزارت از ارزش ها و خط مشی خدمات مدنی حمایت کرده و آن را تقویت کنند. ما زودتر از حد تصور مردم اقدامات مناسب در این خصوص را انجام خواهیم داد."

,

حزب کارگر گفت که به منظور رسیدگی به شکایت ها از رویکرد تحمل صفر استفاده می کند، اما نمی تواند در مورد پرونده های فردی اظهارنظر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه