اخبار داغ

گزارش تصویری؛

عشق بازی زائران در مسیر نجف تا کربلا

عشق بازی زائران در مسیر نجف تا کربلا
امسال با توجه به تبلیغات و شایعه پراکنی های رسانه های بیگانه در فضای مجازی که سعی در براندازی پیاده روی اربعین داشتند، پرشورتر از هر سال و با جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر زائر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ امسال پیاده روی اربعین پرشورتر از هر سال و بالغ بر 20 میلیون و اندی زائر راهی کربلا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسیر پیاده روی از نجف حرم پسر عم و جانشین رسول خدا (ص) و پدر ائمه سلام الله علیها و عمود (1) به نیت امام اول شیعیان با شوری وصف ناپذیر به سمت کربلای معلی عمود (1400) یعنی گذشت 14 قرن از آن زمان شروع می شود. در این مسیر زائرانی را می بینید که با عشق به وصال در این راه قدم جا پای قدم های جابر می گذارند برخی با پای برهنه، برخی با تکیه بر عصا، برخی بر روی ویلچر بالاخره اینکه شوق رسیدن به حرم یار را دارد و خستگی، خاک آلوده بودن راه او را از رسیدن باز نمی دارد.

,

در این مسیر طولانی خادمانی نیز هستند که در طول سال پس اندازی به نیت نذر ذخیره می کنند تا در این روز زائران حسینی را میهمان دلها و موکب هایشان کنند. برخی نیز حتی با یک جعبه دستمال کاغذی، آب، شربت، واکس زدن کفش ها و یا ماساژ دادن پاهای خسته زائران میهمان نوازی می کنند.

,

,

, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

,

, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه