اخبار داغ

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران:

ایثارگران برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع مشکلات طرح و برنامه ارائه دهند

ایثارگران برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع مشکلات طرح و برنامه ارائه دهند
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران گفت: ایثارگران برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع مشکلات پیش روی مردم و رونق تولید طرح و برنامه بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران صبح امروز در اولین نشست ایثارگران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بحث عبادت و تکلیف یک نکته است و بحث حفظ عبادت چیز دیگری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  حجت الاسلام والمسلمین لطف الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران صبح امروز در اولین نشست ایثارگران دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: بحث عبادت و تکلیف یک نکته است و بحث حفظ عبادت چیز دیگری است. ,

 

,

وی افزود: اگر ما بتوانیم آثار عمل عبادی را حفظ کنیم شاهکار کردیم. 

,

 

,

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران گفت: ما خیلی از وقت ها عبادت میکنیم اما از آن مراقبت نمی کنیم.

,

 

,

ثقفی تصریح کرد: ما از سرمایه مادی خود به خوبی حفاظت می کنیم اما آیا نسبت به دین مراقبه داریم؟ ما در دین مراقبه نداریم و اگر هم داریم خیلی ضعیف است. 

,

 

,

وی افزود: زبان سرکش آتشی است که تمام اعمال را در خود می سوزاند.

,

 

,

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران گفت: حفظ ایثارگری از خود ایثارگری مهمتر است. 

,

 

,

ثقفی یادآور شد: ایثارگران باید در همه ابعاد الگو باشند و در رفتار و کردار خود مراقبت داشته باشند. وی افزود: ایثارگران مشکلات خود را بیان کنند و در کنار آن پیشنهادات خود را بیان کنند. 

,

 

,

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران گفت: ایثارگران فقط نباید به زمان جنگ اکتفا کنند بلکه باید در تمام دوران ها آن خصلت ایثارگری را داشته باشند.

,

 

,

ثقفی یادآور شد: ایثارگران برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع مشکلات پیش روی مردم و رونق تولید طرح و برنامه بدهند. 

,

 

,

وی افزود: ایثارگران در مورد مسائل بانکی، ارزی، بیمه ای و بسیاری از مسائل جامعه طرح و برنامه و پیشنهاد بدهند. 

,

 

,

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران با اشاره به این که کلیه ما نسبت به مسائل کشورمان مسئول هستیم، افزود: باید نسبت به مسائل اطراف خود خنثی باشیم و دچار روزمرگی نشویم. 

,

 

,

عیسی جعفری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نیز در این نشست، اظهار کرد: ایثارگران در دستگاه های اجرایی الگو هستند و ایثارگران و فرزندان شهدا باید به گونه ای باشند که دیگران از آنها الگو بگیرند. 

,

 

,

وی افزود: مهمترین خصوصیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. 

,

 

,

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: ایثارگران با اطاعت از رهبری و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با پایمردی و استقامت درس بزرگی را به صدام و حامیان آن بدهند. 

,

 

,

وی افزود: استقامت و پایمردی مردم باعث شد ایران در جایگاه کنونی خود در منطقه قرار گیرد و به عزت برسد اما صدام و حامیان او در چه جایگاهی قرار دارند. 

,

 

,

جعفری تصریح کرد: ما باید همیشه یاد ۲ هزار شهید دفاع مقدس و ۴ هزار جانباز را گرامی بداریم و آنها را الگو خود قرار دهیم چراکه آنها از همه چیز خود در راه اسلام و انقلاب گذشتند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه