اخبار داغ

تشخیص زودهنگام سرطان و معالجه آن غیرممکن نیست

تشخیص زودهنگام سرطان و معالجه آن غیرممکن نیست
دانشمندان در تلاش هستند تا اولین علائم سرطان را کشف کرده و پیش از بروز بیماری در صدد تشخیص و معالجه آن برآیند. این اقدام تنها یکی از اولویت های تحقیقاتی اتحاد جدید بین المللی برای تشخیص زودهنگام سرطان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ دانشمندان طی تحقیقات در زمینه سرطان به دنبال کشف سرنخی برای چگونگی ایجاد این بیماری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته bbc، دانشمندان انگلیسی و آمریکایی در تلاش هستند تا اولین علائم سرطان را کشف کرده و پیش از بروز بیماری در صدد تشخیص و معالجه آن برآیند.

, bbc,

آنها قصد دارند تا سرطان را در آزمایشگاه به وجود بیاورند. این اقدام تنها یکی از اولویت های تحقیقاتی اتحاد جدید بین المللی برای تشخیص زودهنگام سرطان است.

,

بر اساس این تحقیق، همکاری با یکدیگر برای تشخیص زودهنگام سرطان به نفع بیماران است.

,

تیم تحقیقاتی سرطان در انگلستان به منظور به اشتراک گذاشتن ایده ها، فناوری و تخصص در این زمینه با دانشگاه های کمبریج، منچستر، کالج دانشگاه لندن و استنفورد و اورگان در آمریکا همکاری کرده است.

,

 

,

, ,

 

,

دانشمندان با همکاری یکدیگر قصد دارند تا آزمایشات تهاجمی کمتر مانند؛ آزمایش خون، تنفس و ادرار را به منظور نظارت بر بیماران با خطر ابتلای بالا به سرطان توسعه بدهند، فناوری های تصویربرداری برای تشخیص زودهنگام سرطان را بهبود بخشند و به دنبال علائم تقریبا غیر قابل کشف این بیماری باشند.

,

اما آنها به این موضوع که این اقدام مانند جستجوی سوزن در انبار کاه است، اذعان دارند.

,

دکتر "دیوید کرازبی" رئیس تحقیقات تشخیص زودهنگام در تحقیقات انگلستان گفت: "مشکل اساسی این است که ما هرگز نمی بینیم که سرطان در یک انسان به وجود می آید."

,

به عنوان مثال، محققان منچستر در آزمایشگاه در حال رشد بافت سینه انسان با سلول های ایمنی مصنوعی هستند تا ببینند که آیا می توانند اولین و ظریف ترین تغییرات که منجر به سرطان می شود را کشف کنند یا خیر؟

,

 

,

, ,

 

,

پرفسور "راب بریستو" گفت که این اقدام وابسته به بانک بافت زنده در خارج از بیماران است. با این وجود همیشه خطر تشخیص بیش از حد و ایجاد حس کاذب مصونیت از بیماری وجود دارد، زیرا همه تغییرات اولیه سلول به سرطان تبدیل نمی شوند.

,

اکثر دانشمندان جهان بر این باورند که سرطان طی سال های آتی یک بیماری قابل معالجه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه