اخبار داغ

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان:

کاهش محسوس دمای هوا در استان زنجان/ هوای زنجان فردا بارانی می‌شود

کاهش محسوس دمای هوا در استان زنجان/ هوای زنجان فردا بارانی می‌شود
کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه دمای هوا تا پایان هفته تغییر نامحسوسی خواهد داشت گفت: از فردا بر شدت بارشها در استان زنجان افروده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا سرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوای استان زنجان در 24 ساعت آینده اظهار کرد: فردا به میزان شدت بارشهای در استان زنجان افزوده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: دما هوا روز گذشته با کاهش محسوسی همراه شد و پیش بینی شده دمای هوا تا پایان هفته به در وضعیت خواهد بود و در چند روز آینده تغییراتی در دما نخواهیم داشت.

,

وی ابراز کرد: تا پایان هفته هوای استان زنجان ابری پیش‌بینی شده و به دلیل پوشش ابری دمای هوا افت چندانی نخواهد داشت و کشاورزی نگران سرما زدگی در این نباشند.

,

صرفی بیان کرد: هوای استان زنجان در حال حاضر آسمانی ابری و در برخی مناطق مه آلود است و امروز شاهد بارش باران به صورت پراکنده در برخی از مناطق خواهیم بود.

,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: امروز میزان بارشها در برخی نقاط استان زنجان کم شده و از فردا مجددا بارشها آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه