اخبار داغ

لحظات آخر عاشقی؛

حضور مسئولین در زائرسراها کمرنگ بود

حضور مسئولین در زائرسراها کمرنگ بود
یکی از خادمان زائرسراهای همدان واقع در بلوار شهید سردار همدانی گفت: حضور مسولین و برطرف کردن مشکلات نسبت به سالهای قبل کمرنگ تر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین جباری، خادم  زائر سرا همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت : زائر سرای امام حسن مجتبی (ع) برای سومین سال متوالی برپا شده است و امسال دو روز قبل از اربعین شروع به فعالیت کرده و تا فردا به زوار خدمات ارائه می دهیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به تعدد زائر سراها در مسیر رفت اربعین گفت: در مسیر برگشت زائر سراهای معدودی مشغول فعالیت هستند اما ما سعی کردیم که تمام نیازهای یک زایر را تا حد امکان برآورده کنیم .

,

جباری عنوان کرد: تمام هدف ما رسیدن زائران به سلامت نزد خانواده هایشان است و از صبح که از خواب بیدار می شویم هر کسی در حرفه  و کار خود مشغول فعالیت است.

,

مسول زائر سرا همدان افزود: در ایام اربعین هر کسی در حد توان خودش به برپایی مراسم کمک می کند و در نهایت همه چیز جور می شود ، در این زائرسرا  نیز با همت کمک های مردمی و ارادات همگی به خاندان اهل بیت اکثر خدمات ارائه شد .

,

وی گفت : امروز از بهداشت به زائر سرا سر زدند و به لیوان های شیشه ای که توسط ۵ تا ۶ نفر از خدام مدام شسته می شوند ایراد گرفتند و تاکید بر استفاده از لیوان های یکبار مصرف داشتند که خود هزینه بر است و باید راه حل های بهتری ارائه دهند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه