اخبار داغ

رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی انتخابات استان قزوین اعلام کرد

رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین

رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین
رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی انتخابات استان با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین رصد می‌شود؛ گفت: دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف‌سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سیدحسین بی نیاز امروز (دوشنبه) در نشست این کمیته در استانداری قزوین اظهار کرد: همواره انتخابات در کشور ایران اسلامی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده؛ ولی در شرایط اقتصادی کنونی، اهمیت آن بسیار بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: انتخابات، عرصه بروز و ظهور مشارکت مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی و سیاسی کشور است و علی‌رغم توطئه و دسیسه‌های دشمنان، همواره شاهد برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در کشور بوده‌ایم.

,

رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی انتخابات استان قزوین اضافه کرد: مردم برخلاف شایعه پراکنی دشمنان که به دلیل مشکلات اقتصادی از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دلسرد شده‌اند، پای کار آمده و در این دوره از انتخابات نیز با مشارکت حداکثری خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

,

این مسئول افزود: اطلاع رسانی به موقع، سریع و صحیح از جمله اقدامات ضروری در برگزاری انتخابات بوده و در این راستا کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی در عرصه انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است.

,

همه برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه تلاش کنیم

, همه برای برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه تلاش کنیم,

وی با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی قزوین رصد می‌شود؛ ادامه داد: باید دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.

,

بی نیاز اضافه کرد: از شخصیت‌ها، داوطلبان، نامزدها و طرفداران آنها نیز دعوت می‌شود که با توجه به فرهنگ غنی و اخلاق اسلامی تلاش کنند تا انتخابات سالم و بی حاشیه‌ای در استان برگزار شود.

,

این مسئول با تاکید بر نقش موثر اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی، افزود: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، آماده است مقالاتی را از نخبگان و اصحاب قلم در زمینه نقش مردم در ایجاد شور انتخاباتی دریافت کرده و در رسانه‌های استان یا پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج نماید.

,

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین نیز در این جلسه گفت: این کمیته همزمان با شروع به کار ستاد انتخابات استان تشکیل شده و فعالیت خود را با حضور نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، صدا و سیما، روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آغاز کرده است.

,

محمد صادق خورشیدی افزود: هدف از تشکیل این کمیته هدایت افکار عمومی، جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری انتخاباتی در سطح رسانه‌ای استان و رصد روزنامه‌ها و رسانه‌های جدید بوده و در واقع این کمیته به عنوان یک اتاق فکر وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در عرصه انتخابات را برعهده دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه