اخبار داغ

دستگیری مزاحم ۱۱۰ با بیش از ۲۰۰۰ مرتبه مزاحمت!

دستگیری مزاحم ۱۱۰ با بیش از ۲۰۰۰ مرتبه مزاحمت!
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری فردی که بصورت مکرر و تلفنی برای پلیس ۱۱۰ ایجاد مزاحمت کرده بود خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی بهدانی فرد گفت: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس به صورت مکرر با تماس تلفنی با این مرکز، ایجاد مزاحمت می‌نماید، موضوع از سوی مسئولین استان در مراجع قضائی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در ماموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ شده است.
,
 
,
این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام م. ب. توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را در سابقه خود داشته و متواری می‌باشد.
,
 
,
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: پس از تلاش‌های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی متهم برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.
,
 
,
سرهنگ بهدانی فرد اظهار داشت: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمت‌های برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می‌شود.
,
 
,
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: مشکلات خانوادگی و تاثیرات روحی و روانی در محیط‌های ناآرام خانه و خانواده و همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تاثیرگذار در بروز و ایجاد رفتار‌های نابه هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای ماموریت‌های سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.
,
منبع: برنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه