اخبار داغ

نماینده کهگیلویه:

به جای مسائل حاشیه‌ای مشکلات شهرستان را حل کنیم/ کمبودها در حوزه انتخابیه بسیار زیاد است

به جای مسائل حاشیه‌ای مشکلات شهرستان را حل کنیم/ کمبودها در حوزه انتخابیه بسیار زیاد است
عدل هاشمی‌پور گفت: با نشستن و حرف زدن و شعار دادن مشکلات حل نمی‌شود و اگر شدنی بود تا الان مشکلی در شهرستان نداشتیم؛ به اندازه کافی حرف زده شد و سخنرانی‌ها صورت گرفت اما کار چندانی از پیش نبردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران رشته کاراته شهرستان کهگیلویه لنده و چرام در مسابقات آسیایی باحضور نماینده  مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی  در سالن امورصنفی دهدشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم هیئت کاراته هم هندبال و هم کشتی شهرستان و در سایر رشته ها مدال هایی کسب شده که موجب لذت و خوشحالی همه ما می شود.
,
 
,
عدل هاشمی پور بیان کرد: هنوز ما اول راه هستیم و تا رسیدن به زیر ساختهای اساسی و زیر بنایی کار زیاد داریم، البته کارهایی صورت گرفته اما کافی نیست و ما نباید به وضعیت موجود راضی باشیم و علی رغم همه کمبودها تربیت بدنی شهرستان در حد توان خود تلاش های زیادی انجام داده اند که هنوز نیاز تلاش بیشتر است.
,
 
,
وی افزود: کمبودهای حوزه انتخابیه در عرصه های مختلف به اندازه ای زیادی است که تنها با خرد جمعی و کارگروهی میتوان کارها را انجام داد.
,
 
,
هاشمی پور گفت: کارهای بزرگ دیگری نیز می توانیم با همکاری و‌ به صورت گروهی صورت دهیم، ۹۰٪ برنامه هایی که داشتیم پیشرفت بسیار خوبی داشتند و در دهستان هایی مثل درغک چمن مصنوعی احداث شده نشان از مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارد.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: ۲۷چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه یا به بهره برداری رسیده یا نزدیک به بهره برداری است و بارها از وزیر نفت به خاطر کمک به ساخت این چمن ها تشکر کرده ایم.
,
 
,
هاشمی پور گفت: در عرصه های مختلف ورزش،عمران و آبادانی و درمان با صحبت خالی کاری از پیش نخواهد برد و باید دست به کار شد و اقدامات موثری صورت داد که به درد مردم بخورد و‌مردم از آن ها بهره مند شوند.
,
 
,
وی تصریح کرد: اگر مدیر و مسئولی ازعملکرد خود راضی و مغرورشد در مسائل پیش رو و در آینده مشکلات فراوانی برای او پیش خواهد آمد. همه موفقیت ها در سایه تلاش بی وقفه امکان پذیر است و باید همراه مردم مثل ورزشکاران با کوشش به موفقیت ها دست یافت.
,
 
,
نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: تنها با چانه زنی با دولت مشکلات ما حل نخواهد شد و گواه این ادعا بیش از یک میلیارد سندی است که برای کمک به ورزش شهرستان ازخیرین گرفته شده است.
,
 
,
عدل هاشمی‌پور گفت: با نشستن و حرف زدن و شعار دادن مشکلات حل نمی شود و اگر شدنی بود تا الان مشکلی در شهرستان نداشتیم. به اندازه کافی حرف زده شد و سخنرانی ها صورت گرفت اما کار چندانی از پیش نبردیم.
,
 
,
وی با گلایه از خواص سیاسی گفت: به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای بنشینید و با همفکری مشکلات شهرستان و مردم را برطرف کنیم نه اینکه جو شهرستان را متشنج کنید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه