اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

ایجاد هزار و 800 فرصت شغلی با راه‌اندازی پروژه گندله‌سازی/ روند طولانی ترخیص کالا از گمرک عامل کند شدن پیشرفت فیزیکی این پروژه

ایجاد هزار و 800 فرصت شغلی با راه‌اندازی پروژه گندله‌سازی/ روند طولانی ترخیص کالا از گمرک عامل کند شدن پیشرفت فیزیکی این پروژه
مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: با راه اندازی پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین هزار و 800 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهر زمین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه اقدامات و فعالیت های این شرکت در راستای پیشرفت پروژه گندله سازی گهر زمین با ظرفیت 5 میلیون تن در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: تا پایان شهریور ماه این پروژه بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

,

مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین مطرح کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال 1393 آغاز شده و در دو بخش شامل فعالیت پیمانکار خارجی و پیمانکار داخلی در حال اجراست.

,

امین زاده یادآور شد: پیمانکار خارجی این طرح، اتوتک است که کارهای مهندسی پایه و تامین تجهیزات اصلی در این پروژه را انجام می دهد.

,

وی ادامه داد: پیمانکار داخلی هم که به صورت EPC به معنی اجرا، نصب و راه اندازی قطعات مربوط به پروژه در حال فعالیت است لازم به ذکر است که این شرکت اقدامات مربوط به بازنگری مهندسی این پروژه را نیز انجام می دهد.

,

مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین تصریح کرد: تجهیزات بخش خارجی 6 هزار و 432 تن و داخلی 9 هزار و 740 تن است که در مجموع 17 هزار تن تجهیزات برای این پروژه نیاز است و تاکنون 16 هزار و 700 تن آن به پروژه وارد شده و عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.

,

امین زاده بیان داشت: این پروژه 12 هزار تن سازه فلزی دارد که 11 هزار و 900 تن نصب شده و تنها 100 تن از آن باقی مانده است.

,

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این طرح 500 نفر به صورت مستقیم و هزار و 200 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

,

مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین یکی از علل تاخیر در اجرای این پروژه را روند طولانی ترخیص کالا از گمرک خواند و ابراز داشت: همین امر سبب کند شدن پیشرفت فیزیکی این پروژه شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه