اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز:

ساخت 4 واحد منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی در 45 روز/ صرفه‌جویی 135 میلیون تومانی در 27 پروژه بسیج سازندگی

ساخت 4 واحد منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی در 45 روز/ صرفه‌جویی 135 میلیون تومانی در 27 پروژه بسیج سازندگی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی، گروههای جهادی و خیرین، 4 واحد منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی درگز ظرف مدت 45 روز ساخته و تحویل آنان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری در گفتگو با صبح توس؛ با اشاره به بارش‌های سنگین و سیل آسای اوایل سال جاری در نقاط مختلف کشور اظهار کرد: این مساله که می توان آن را به نوعی در زمره عقوبت های الهی قرار داد، خرابی ها و خسارات زیادی به بار آورده و هموطنان ما را با مشکلات بسیاری مواجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در این میان منازل برخی از روستاهای درگز هم به دلیل موقعیت جغرافیایی که در آن قرار گرفته بودند در معرض بارندگی و سیل اخیر قرار گرفته و به شدت تخریب شدند، تا آنجا که استفاده از آنها عملا امکان پذیر نبود و می بایست بنای ساختمان مجدد پی ریزی و ساخته می شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: طبق تفاهم نامه ای که بین سازمان بسیج سازندگی و سازمان بهزیستی کل کشور صورت گرفت، مقرر شد ساخت منازل مددجویان بهزیستی با همکاری بسیج سازندگی و گروههای جهادی کشور انجام شود؛ در این میان سهم سپاه شهرستان ساخت 4 واحد منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی درگز بود.

,

غفاری گفت: با بررسی های صورت گرفته، ساخت منازل مسکونی مددجویان سیل زده روستای شوی در دستور کار این ناحیه قرار گرفت؛ مطابق تفاهم نامه امضا شده، هر منزل 60 متری مجموعا مبلغ 60 میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض دریافت می کرد؛ این مبلغ با برآورد پیمانکار آزاد برای ساخت یک واحد منزل، 25 میلیون تومان اختلاف داشت.

,

وی تبیین کرد: ساخت منازل مسکونی یاد شده بلافاصله توسط گروههای جهادی و بسیجیان در دست اقدام گرفت و  پروژه ای که شاید در شرایط معمولی ساخت آن چند ماه به طول بینجامد، به همت مسئولین و خیرین شهرستان در بازه زمانی 45 روزه به مددجویان بهزیستی تحویل داده شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: خوشبختانه هزینه ساخت این چهار پروژه دقیقا برابر تسهیلات دریافتی شد و تلاش شبانه روزی بیش از ده گروه جهادی شهرستان، صرفه جویی 100 میلیون تومانی برای مجموع این چهار پروژه را به همراه داشت.

,

غفاری تاکید کرد: ساختمان های مذکور به همت بخشداری نوخندان به صورت رایگان پروانه ساخت و مجوز پایان کار دریافت کردند و سند آنها نیز در نوبت ثبت و صدور قرار دارد.

,

وی ابراز کرد: البته علاوه بر 4 پروژه ساخت منزل، 23 پروژه مرمتی از قبیل ایزوگام و مرمت سقف، دیوار کشی، حفر چاه و ... هم به صورت همزمان توسط نیروهای بسیجی پیگیری می شد که از میان آنها 14 پروژه تحویل شد، 4 پروژه پیشرفت 80 درصدی داشته و مابقی تا پایان پاییز به اتمام خواهند رسید؛ مجموع مبلغ صرفه جویی شده در این 23 پروژه قریب به 35 میلیون تومان است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان از زحمات تمام ادارات، ارگان ها و بسیجیانی که به هر نحو در پیشرفت و اتمام پروژه ها سهمی داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه