اخبار داغ

عضو شورای اسلامی کار آذرآب:

کارگران آذرآب حق قانونی خود را مطالبه می کنند/ آذرآب دچار سوء مدیریت شده است

کارگران آذرآب حق قانونی خود را مطالبه می کنند/ آذرآب دچار سوء مدیریت شده است
عضو شورای اسلامی کار آذرآب با اشاره به اینکه امروز آذرآب با مشکلاتی مواجه شده و تصور همه بر این است که به یک شرکت زیان ده تبدیل شده گفت: این شرکت هم اکنون دچار سوء مدیریت شده چراکه در طی این سال های اخیر سود انباشته شده در این شرکت بیش از ۷۰ درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جان ملکی عضو شورای اسلامی کار آذرآب در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اینکه کارگران آذرآب توقع حمایت از مسئولین را دارند گفت: کارگران حق قانونی خود را مطالبه می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جان ملکی با اشاره به اینکه در طی ۷ ماه اخیر مکاتباتی در خصوص وضعیت شرکت با اکثر مسئولین مربوطه انجام شده بیان داشت: آذرآب اَبَر مجموعه صنعتی است که امروز رو به نابودی می رود و باید دستش را گرفت.

,

وی با بیان اینکه آذرآب دنبال وام گرفتن نیست چراکه خود این مجموعه می تواند سودهی بالایی داشته باشد افزود: متاسفانه در زمان ربیعی وزیر وقت کار در سال ۹۶ با حضور در آذرآب یک وام ۲۰ میلیارد تومانی به شرکت داد که صرف پرداخت حقوق شد و آن وام مسکن بود، اما امروز کارگران مسکن نمی خواهند بلکه خواستار اصلاح ساختار هستند.

,

جان ملکی با اشاره به روند اشتباه خصوصی سازی این شرکت عنوان کرد: شرکت آذرآب در سال ۱۳۸۲ به اشتباه وارد سازمان خصوصی که در واقع این روند نوعی خصوصی بازی است شده در حالی که آذرآب یک شرکت مادرتخصصی و صنعت ساز است.

,

وی گفت: خواسته ما کارگران آذرآب در درجه اول بازگشت شرکت به سازمان گسترش صنایع ایران است تا پس از آن در آرامش و ثبات برای سهام آن تصمیم گیری شود چراکه ما نمی خواهیم در شرایط بحرانی برای سهام شرکت تصمیم گیری شود و بعد از آن دوباره درگیر مشکلات شویم.

,

عضو شورای اسلامی کار آذرآب خواستار بررسی جدی پرونده ۱۵۰ میلیارد تومانی فریبرز پرنا مدیرعامل آذرآب شد و افزود: پرونده پرنا سهامدار شرکت طی ۲ سال اخیر در دستگاه قضایی مفتوح است باید به جدی پیگیری شود چراکه اگر ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه و پول شرکت در دورانی که دلار ۳۰۰۰ تومان بود از دست رفته بازگردد قطعا مشکلات به راحتی حل خواهد شد.

,

عضو شورای اسلامی کار آذرآب:

, عضو شورای اسلامی کار آذرآب:,

آذرآب دچار سوء مدیریت شده است

, آذرآب دچار سوء مدیریت شده است, آذرآب دچار سوء مدیریت شده است,

علیرضا یساولی دیگر عضو شورای اسلامی کار آذرآب با اشاره به اینکه امروز آذرآب با مشکلاتی مواجه شده و تصور همه بر این است که به یک شرکت زیان ده تبدیل شده گفت: این شرکت هم اکنون دچار سوء مدیریت شده چراکه در طی این سال های اخیر سود انباشته شده در این شرکت بیش از ۷۰ درصد بوده است.

,

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی که از دو سال پیش وارد این شرکت شده آسیب های زیادی به این شرکت وارد کرده افزود: حتی یک کار برای آذرآب نیاورده و تمامی تولیدات انجام شده مربوط به دوره مدیریت سهامدار قبل بوده است.

,

عضو شورای اسلامی کار آذرآب با اشاره به اینکه در طی این هفت ماه اخیر شورای کارگری آذرآب به دنبال بازاریابی برای فروش محصولات بوده گفت: متأسفانه کسانی که باید تولیدات شرکت آذرآب را خریداری کنند و به ما کار بدهند به تیم مدیریت فعلی کار نمی دهند و حتی این حساسیت در وزیر نفت هم وجود دارد و به این مدیر حساسیت دارند.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز کارگران تاوان اشتباهات برخی را پس می دهند افزود: خواسته کارگران آذرآب برکناری مدیریت شرکت است چراکه هزینه های زیادی بابت این آقا در حال انجام است و نظام جمهوری اسلامی نباید تاوارن اشتباهات این مدیر را بدهد.

,

یساولی خاطر نشان کرد: امروز فضای  شرکت آذرآب به صحنه جنگ تبدیل شده و ما متأسفیم که در سالی که مزین به رونق تولید است وضعیت این شرکت اینگونه شده است و با کارگران که سربازان تولید کشور هستند اینگونه برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه