اخبار داغ

رکورد پرواز‌های اربعین شکسته شد

رکورد پرواز‌های اربعین شکسته شد
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: فقط در روز ۲۸ مهر ماه ۶۰ پرواز از این فرودگاه به مقصد عراق انجام شد و ۱۱ هزار زائر نیز به کشور بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی رستمی با اشاره به رکورد شکنی در عملیات پرواز‌های اربعین سال جاری گفت: در روز‌های ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه در عملیات پرواز‌های اربعین سال گذشته رکورد بیشترین تعداد پرواز ورودی از مبداء عراق به فرودگاه امام خمینی (ره) ٣٦ سروتی پروازی بود بیان داشت: این آمار در عملیات سال جاری در روز ٢٨ مهرماه به ٥٨ پرواز رسید.
,
 
,
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در سال گذشته بیشترین تعداد زائرانی که در یک روز از فرودگاه امام خمینی (ره) به عتبات سفر کردند ٧ هزار و ٩٨ نفر بود که این آمار در عملیات پرواز‌های اربعین سال جاری به ١١ هزار و ٤٥٣ نفر رسید.
,
 
,
رستمی ادامه داد: در روز ٢٨ مهرماه ١٠ هزار و ٩٤٩ زائر از عراق وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند که این آمار در عملیات پرواز‌های اربعین سال گذشته ٧ هزار و ١٦٤ نفر بود.
,
 
,
رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بهره برداری از ترمینال سلام در خرداد ماه سال جاری بیان داشت: بهره برداری از این ترمینال موجب شد تا هیچگونه محدودیتی در پرواز‌های اربعین نداشته باشیم و بتوانیم به هر تعداد که شرکت‌های هواپیمایی درخواست پرواز به عراق داشتند، منابع فرودگاهی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
,
 
,
رستمی گفت: اولویت مهم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پرواز‌های اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت‌های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به زائران ارائه کنیم.
,
 
,
وی افزود: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال‌های شماره یک و سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پرواز‌های اربعین بود.
,
منبع: مهر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه