اخبار داغ

زمان آغاز ثبت نام مسکن ملی در ۱۰ استان

زمان آغاز ثبت نام مسکن ملی در ۱۰ استان
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه از آغاز ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن در ۱۰ استان خبر داد. اوایل شهریور امسال ثبت نام این طرح از استان کرمان آغاز شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودزاده با یادآوری این‌که ثبت نام اولیه مسکن ملی در شهر کرمان برای تست سامانه انجام شد، اظهار کرد: تمام مشکلات و نواقص موجود در سامانه برای ثبت نام برطرف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: نام‌نویسی از متقاضیان مسکن ملی در 10 استان کشور از آبان ماه سال جاری آغاز و به مرور استان های دیگر با فراهم شدن شرایط لازم در پروسه ثبت نام قرار می گیرند.
,
 
,
وی با بیان این‌که طبق قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن متقاضیان ثبت نام مسکن ملی باید دارای چهار شرط اصلی باشند، تصریح کرد: تاهل، فاقد مالکیت خصوصی، عدم استفاده از امکانات دولتی از قبیل زمین، آپارتمان یا تسهیلات ویژه یارانه‌دار و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از جمله این شرایط است.
,
 
,
سرپرست معاون مسکن و ساختمان وزارت راه با تاکید بر این‌که امکان ثبت نام  افراد دارای سابقه مالکیت در طرح ملی مسکن وجود ندارد گفت:   برای متقاضیان دارای موارد خاص مکانیزمی برای بررسی این موارد در حال طراحی است اما اولویت باکسانی که چهار شرط اصلی را داشته باشند.
,
 
,
محمودزاده با اشاره به این‌که تا دو هفته آینده ثبت نام مسکن ملی در 10 استان کشور انجام خواهد شد، ااظهار کرد: تلاش ما این است تا قبل از بهمن ماه سال جاری فرآیند ثبت نام در تمامی استان های کشور صورت گیرد.
,
 
,
 اوایل شهریور امسال طرح پایلوت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان کرمان آغاز شده بود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه