اخبار داغ

رئیس ورزش و جوانان بروجرد:

۲۳۰ میلیون تومان درآمد بخش ورزش بروجرد تخصیص نیافته است

۲۳۰ میلیون تومان درآمد بخش ورزش بروجرد تخصیص نیافته است
رئیس ورزش و جوانان بروجرد گفت: ۲۳۰ میلیون تومان درآمد بخش ورزشی بروجرد به حساب استان واریز شده اما هنوز یک ریال هم از این مبلغ به ما نداده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سعید رشنو ظهر امروز در دیدار هیات های ورزشی با امام جمعه بروجرد اظهار داشت: در بروجرد ۱۷هزار و ۷۸۰ ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که این ورزشکاران تحت پوشش بیمه قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: در شهرستان بروجرد قهرمان زیادی در رشته های ورزشی مختلف وجود دارد و بسیاری از این ورزشکاران می توانند در مسابقات کشوری و بین المللی حضور یابند به طوری که در حال حاضر هشت قهرمان وزنه بردار ملی و ۱۰قهرمان دوچرخه سوار تیم ملی وجود دارد.

,
,


رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با اشاره به اینکه ۸۰ باشگاه ورزشی در بروجرد وجود دارد عنوان کرد: در این باشگاه ها علاوه بر برنامه های ورزشی، قهرمان پروری نیز صورت می گیرد .

,
,


وی بیان کرد: اماکن ورزشی و اعتبارات شهرستان بروجرد کافی نیست و با توجه به قهرمانان این شهرستان و ظرفیت ها نیاز است که اعتبارات و اماکن ورزشی افزایش یابد.

,
,


رشنو تصریح کرد: با ۳۰ میلیون اعتبار قطعا نمی توان اقدامات و برنامه ریزی لازم برای بخش ورزش را به خوبی انجام داد و در واقع هیات ها با دست خالی فعالیت می کنند.

,
,


وی گفت: ۲۳۰ میلیون تومان درآمد از بخش ورزشی بروجرد به حساب استان واریز شده اما هنوز یک ریال هم از این مبلغ به ما نداده اند که بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه