اخبار داغ

طبق گزارش مرکز آمار؛

جمعیت ایران هر سال یک میلیون نفر اضافه می شود

جمعیت ایران هر سال یک میلیون نفر اضافه می شود
مرکز آمار ایران اعلام کرد: جمعیت کشور به طور میانگین در سه سال گذشته هر سال یک میلیون نفر افزایش یافته است و در سال جاری ۸۳ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر برآورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدا و سیما؛ در تازه‌ترین آماری که مرکز آمار ایران به مناسبت روز آمار منتشر کرده است جمعیت کل کشور بر اساس آخرین سرشماری سال ۹۵، حدود ۸۰ میلیون نفر بوده که بدین ترتیب جمعیت کشور به طور میانگین در سه سال گذشته هر سال یک میلیون نفر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس این آمار، ​جمعیت شهری کشور ۶۲ میلیون و ۳۶۷ هزار نفر و جمعیت روستایی ۲۰ میلیون و ۷۰۸ هزار نفر اعلام شده است که نسبت به آخرین سرشماری سال ۹۵ جمعیت شهری کشور حدود ۳ میلیون افزایش یافته و جمعیت روستایی کشور تقریبا بدون تغییر مانده است.

,

براساس این آمار، متوسط هزینه سالانه خانوار‌های شهری ایران در سال گذشته ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و متوسط درآمد این خانوار‌ها ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

,

همچنین متوسط هزینه سالانه خانوار‌های روستایی در سال ۹۷ حدود ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و متوسط درآمد سالانه این خانوار‌ها رقم ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه