اخبار داغ

یادداشت؛

مردم بوکان، اسیر مدیریت اصلاح‌طلبان برای یک انتخاب

مردم بوکان، اسیر مدیریت اصلاح‌طلبان برای یک انتخاب
با وجود گذشت ۷ ماه از استعفای فرماندار و بخشدار مرکزی بوکان، کشمکش های سیاسی جریان های مختلف اصلاحات مانع از انتخاب فردی برای تصدی این پست شده و مردم را اسیر بی برنامگی خود کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس؛ ۷ ماه از استعفای فرماندار و بخشدار مرکزی بوکان می‌گذرد اما کشمکش‌های سیاسی جریان های مختلف اصلاحات در بوکان تاکنون مانع از انتخاب فردی برای تصدی این پست آن هم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی شده و مردم را اسیر بی برنامگی خود کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

طی ماه های گذشته نام های بسیاری از سوی رسانه ها و محافل سیاسی بوکان به عنوان گزینه های فرمانداری بوکان معرفی شدند اما در نهایت و به علت های روشنی از جمله عدم وحدت در میان اصلاح طلبان، عدم هماهنگی با نماینده شهرستان در مجلس و پالس های منفی طیفی از جریان اصلاحات در خصوص افراد معرفی شده به استاندار انتخاب فرماندار سومین شهر پرجمعیت استان را با چالش های مهمی روبه رو کرده است.

,

طی ۷ ماه گذشته بازیگران اصلی انتخاب فرماندار بوکان همچون شطرنج بازانی ماهر با نام های متعددی بازی کردند تا در نهایت بتوانند رقبای خود در این انتخاب را کیش و مات کنند ولی تاکنون تنها مردم و حوزه مدیریت شهری بوکان بازنده این مبارزه بوده اند.

,

هر چند برای این طیف از جریانی که خود را بیشتر به جریان حاکم در دولت نزدیکتر می دانند تنها تکمیل پروژه خود که همانا انتخاب فرمانداری باب میل آنها برای مدیریت انتخابات پیش رو است مهم است و پیشرفت و پسرفت بوکان معنای ندارد زیرا این جریان خاص منافع شخصی را بر هر چیز دیگری مقدم تر می شمارند.

,

بسیاری ازحوزه های مختلف شهرستان بوکان که طی ۶ سال گذشته با چالش ها و کاستی های فروانی رو به رو بوده اند را همین جریان خاص مدیریت کردند و آنان اکنون با اعمال فشار بر مقامات استانی سعی دارند با اتنخاب فرمانداری از جنس خود ادامه حیات خود در سطح اول مدیریت شه را بعد از اتنخابات آتی مجلس را نیز جشن بگیرند.

,

بی تردید هدف این جریان خاص از به تاخیر انداختن انتخاب فرماندار بوکان رسیدن به اهداف سیاسی خود است و انتخاب مدیریت کارامد و لایق برای آنان معنای ندارد کما اینکه به واسطه نزدیکی با اصلاح طلبان تصمیم گیر و هم سوی خود در مرکز استان بر سر نام بسیاری از مدیران لایق و محبوب که هم اکنون نیز بسیار پرتوان در حال خدمت به مردم و شهر بوکان هستند خط قرمز کشیدند و نامی از آنان در بین منتخبین این طیف جای ندارد.

,

حال باید انتظار کشید و دید که در نهایت چه نامی از کیسه شانس این طیف خاص سیاسی در بوکان بیرون می آید و در ۴ ما منتهی به انتخابات مجلس یازدهم چگونه این شخص می تواند برای ادامه نقش آفرینی جریان اصلاحات در بوکان برنامه ریزی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه