اخبار داغ

توسط شورای معاونت سیما انجام شد؛

پشتیبانی تولیدات برنامه‌های شبکه‌های سیما از آستان مقدس امام رضا(ع)

پشتیبانی تولیدات برنامه‌های شبکه‌های سیما از آستان مقدس امام رضا(ع)
ابوالفضل طهماسبی نماینده شورای معارف سیما گفت: گروهی ۳۵ نفره‌ از این مجموعه، تولیدات برنامه‌های شبکه‌های سیما را از آستان مقدس امام رضا(ع) پشتیبانی می‌کنند.
[

نماینده شورای معارف سیما در گفت‌وگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته، شورای معارف برای ایام ماه صفر، گروه برنامه‌سازی خودش را جهت پشتیبانی برنامه‌های سیما مستقر کرده است، اظهار کرد: گروه ۳۵ نفره‌ای تولیدات برنامه‌های شبکه‌های سیما را از آستان مقدس امام رضا(ع) پشتیبانی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تاکید کرد: شورای معارف، مجموعه‌ای فعال در معاونت سیما است که سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی را برای برنامه‌های معارفی انجام می‌دهد.
,
 
,
طهماسبی افزود: با تعامل خوبی که با واحد رسانه آستان قدس رضوی داشته‌ایم، استودیوهایی تعبیه شده است تا شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، قرآن و معارف سیما، جام‌جم، الکوثر و شبکه‌های استانی و برون مرزی، برنامه‌های خود را تولید کنند.
,
 
,
نماینده شورای معارف سیما با اشاره به برگزاری جلساتی با معاونین آستان قدس رضوی ازجمله معاون ارتباطات و رسانه و تبلیغ یادآور شد: برنامه‌‌ریزی محتوایی برای شبکه‌های مختلف انجام و به شبکه‌ها ابلاغ شد؛ همچنین برنامه‌ریزی برای تولید برنامه از روز جمعه سوم آبان ماه شروع شد و تا پایان روز شهادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام ادامه دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه