اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه:

حمایت از توان داخلی راهکار مقابله با آمریکا است/ اعتماد به آمریکا نتیجه‌ای جز شکست ندارد

حمایت از توان داخلی راهکار مقابله با آمریکا است/ اعتماد به آمریکا نتیجه‌ای جز شکست ندارد
عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه گفت: با توجه به سبقه بدعهدی های آمریکا هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نخواهد شد و یکی از راهکارهای اصلی مبارزه با آمریکا حمایت از توان و تولیدات داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیامک جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص سبقه بدعهدی های آمریکا و نیز غیرقابل اعتماد بودن این کشور، اظهار داشت: برخی افراد در داخل کشور با وجود تجربه بدعهدی های مکرر آمریکا در ایران، همچنان تصور می کنند برای پیشرفت در عرصه جهانی باید با آمریکا ارتباط داشت و مذاکره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، با تاکید بر اینکه ایران تجربه مذاکره‌ و ارتباطات زیادی را با آمریکا از پیش از انقلاب داشته که همه آنها با شکست مواجه شده، افزود: افرادی که با وجود تجربه های شکست در ارتباط با آمریکایی ها بازهم به دنبال از سرگیری این ارتباط هستند، هیچ اعتمادی به توان نیروهای داخلی کشور ندارند.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که هیچ خوش بینی نسبت به مذاکره با آمریکا ندارند، گفت: آمریکا در برهه های مختلفی از تاریخ بدعهدی خود را ثابت کرده و هیچ اعتمادی به این کشور نیست و نباید این اعتماد موجب از سرگیری ارتباط و یا مذاکره شود که در این صورت قطعا بازهم منجر به شکست خواهد بود.

,

وی، ادامه داد: استکبار جهانی همواره به دنبال تامین منافع خود در کشورهای خاورمیانه بوده و هرگز حل مشکلات کشوری همچون ایران اسلامی را در نظر نداشته اند، تجربه هم بارها ثابت کرده در هر مقطعی که اعتماد به تولیدکنندگان و نیروهای داخلی وجود داشته در همان زمان پیشرفت و موفقیت حاصل کار بوده است.

,

حجت الاسلام جعفرزاده، با اشاره به مشکلات متعدد مردم، ابراز داشت: با وجود مشکلات متعدد اقتصادی که بخشی از آن محصول تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران است، مردم با قدرت پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و اجازه دخالت در امور کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه